Carson's R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

19 apr 2012, 19:42

Kortom: Cold Air Intake is een pré :mrgreen:
En nog keus is soort en merken!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Carson
One wheel wonder
One wheel wonder

20 apr 2012, 12:28

Ik heb er inderdaad in het begin eens naar gekeken, maar zou ik er ook wat van merken qua prestaties?

Vriend van mij had wel een probleem met zijn Nissan 350z. Als het hard deed regen dan liep die niet echt mooi meer, die air intake zoog zich vol. Zat naar mijn mening ook wel echt op een flut* plek gemonteerd.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2012, 12:34

Denk dat het dan echt aan de plaatsing heeft gelegen.

Of het iets met je prestaties doet.. nja.. Alta (merk) zelf claimt van wel
Het is meer het geluid, en dan niet alleen het aanzuiggeluid want dat valt bijna weg bij het geschreeuw van de supercharger die je ineens veeeeeel beter hoort bij volgas. Als je rustig rijdt merk je het niet.

Ik had zelf wel het idee dat er een beetje 'lag' wegviel tussen gas indrukken en het moment dat er ook echt iets gebeurd. Nu ik een andere uitlaat heb, heb ik het idee dat de vertraging helemaal weg is. Maar jij hebt al een JCW.. duss
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2012, 12:47

Carson schreef:Ik heb er inderdaad in het begin eens naar gekeken, maar zou ik er ook wat van merken qua prestaties?

Vriend van mij had wel een probleem met zijn Nissan 350z. Als het hard deed regen dan liep die niet echt mooi meer, die air intake zoog zich vol. Zat naar mijn mening ook wel echt op een flut* plek gemonteerd.
Dan had hij niet de juiste CAI op zijn 350Z want ik had nergens last van. Hij klonk wel GEWELDIG met de K&N set erop!
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

20 apr 2012, 12:49

Heb je voor en achter verschillende diameter wielbouten?!?!? Oftewel M12 en M14 door elkaar? Das vaag....
Carson
One wheel wonder
One wheel wonder

20 apr 2012, 12:58

peter schreef:Heb je voor en achter verschillende diameter wielbouten?!?!? Oftewel M12 en M14 door elkaar? Das vaag....
Het was ook super, behalve bij regen haha. Hij was gewoon slecht gemonteerd.

Ik ga straks naar de garage om eens te vragen of zij hier iets vanaf weten. Ik heb het namelijk nog nooit meegemaakt, twee verschillende maten voor en achter :?

@BMX Heb het gevoel dat die wel aardig jankt, maar dat kan dus nog beter worden :lol: Dit forum is slecht voor mijn portemonnee als het zo doorgaat, word hier veel te hebberig van haha.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

20 apr 2012, 13:04

Carson schreef: @BMX Heb het gevoel dat die wel aardig jankt, maar dat kan dus nog beter worden :lol: Dit forum is slecht voor mijn portemonnee als het zo doorgaat, word hier veel te hebberig van haha.
Zorg maar dat je uit de auto's van clubleden blijft.. want ik had ook nooit gedacht dat mn auto zou verlagen!
Maar gelukkgi zijn er hier ook een hoop oplossingen te vinden ;) hahaha
Carson
One wheel wonder
One wheel wonder

29 jul 2012, 14:00

Vorige week een GoPro gehaald, erg leuk speelgoed. Gelijk een paar filmpjes geschoten, waarvan dit er eentje was:

Met betrekking tot de Mini, tijd terug spacers gemonteerd van Mushrop en nog steeds op zoek naar een schroefset. Nu hard aan het werk, dus hoop hem snel te bemachtigen.

Terug naar “Show your ride”