Mini Cooper S Roadster

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
cooperbol
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2012, 18:55

:shock: :shock: 8) NICE RIDE!!! 8) :D :) :D :)

En wie rijdt het nu het meest in de MINI?? :wink: :P
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2012, 19:02

mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best :P
Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.
Het filmpje die Louis liet ziet zag je wel fantastisch resultaat zeg :shock:
Mooi spul van dat Swissvax..
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

12 nov 2012, 21:07

cooperbol schreef::shock: :shock: 8) NICE RIDE!!! 8) :D :) :D :)

En wie rijdt het nu het meest in de MINI?? :wink: :P
Thanks. Mijn vrouw rijdt 5 dagen in de week in de Mini... Vroeger met haar Ka kwam ze na 4 jaar uit op 16.000 km. Dit weekend stond er 3.000 km op de Roadster... Ik rij er eigenlijk elk weekend wel een stukje in. Na het wassen moet hij toch professioneel droog gereden worden >)
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

12 nov 2012, 21:15

Als het goed is komt het spul van Swissvax van de week binnen. Moet even kijken wanneer ik het erop ga zetten maar ik denk na de winter. (leuk voor de 5 december zak).
Kap is af fabriek ook geïmpregneerd dus hij kan de winter wel door. Leuk klusje voor het voorjaar: Compleet auto in wax en sealant zetten (Poorboy's world) en dan het dak in de Swissvax. Is hij gelijk zomer klaar.

Nu nog even voor de winter winterbandjes scoren. Zat aan de Conti's TS830P (non-runflat) te denken....
Kees en Annet
Racende reporter

12 nov 2012, 21:47

goede keuze die conti, die hebben wij ook besteld voor de BMW winter velgenset (bij Ekris) komen goed uit de test

http://www.conti.nl/autobanden/contiwin ... ct-ts-830/
Afbeelding
Afbeelding
Steven
Mod virus alert!
Mod virus alert!

12 nov 2012, 22:52

Raymond schreef:
mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best :P
Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.
Ik heb dat de Lotos kit van Swissvax ook gekocht, toch heerlijk hoe dat water van het dak afrolt :mrgreen:
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

12 nov 2012, 23:38

Zit ook nog te twijfelen over dat lotos spul van swissvax...
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

13 nov 2012, 20:13

Vandaag Swissvax binnen gekomen met de post. ff een pakpapiertje omheen doen voor over 3 weken :D

Verder vandaag winterbandjes besteld. Het zijn Continental Ts830P geworden in de maat 205/45/17. Zaterdag laat ik ze er in Duitsland opleggen. Locale bandenhandel waar ik altijd heen ga kon geen Conti's leveren dus dan maar de grens over. Incl montage en de hele shit €181,00 per stuk.
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

18 nov 2012, 22:13

Zo de winterbandjes liggen erop. Velgen zijn R112 gebleven. Heb op zolder nu een set R112 liggen met zomerbandjes :mrgreen:
Heb maar gelijk 4 non-slotbouten besteld voordat ik straks "vastzit"

Nadeel van de Roadster ontdekt: Als je de 4 zomerbanden mee wilt nemen bij de bandenhandel gaat je dat niet lukken. In kofferbak past 1 band + 1 op de passagiersstoel. Dus allemaal maar achter gelaten en die haal ik van de week wel op met de Passat Variant.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 nov 2012, 23:12

als dat het enige nadeel is :lol:
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2012, 23:19

Haha, wil je het eens in mijn ride proberen..
Met héél veel moeite kan je vier banden kwijt en zit je zelf tegen het stuur aan. :mrgreen:
Steven schreef:
Raymond schreef:
Ik heb dat de Lotos kit van Swissvax ook gekocht, toch heerlijk hoe dat water van het dak afrolt :mrgreen:
Dus zeer tevreden mag ik concluderen?
Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 nov 2012, 23:22

ach je hebt de auto toch niet gekocht om banden te vervoeren :mrgreen:
vaak kun je de banden ook wel opslaan bij banden toko voor klein bedrag.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

18 nov 2012, 23:34

Moest die r112's ophalen in R'dam hè. Later moest ik de S-Spokes nog van winterbandjes voorzien.
Al met al geen fijne tipjes.

Net weer even naar het filmpje gekeken die Louis me liet zien een tijd geleden, het blijft verbluffend..

Link
Afbeelding
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

19 nov 2012, 15:58

Ja ben heel benieuwd Raymond... Wordt een klusje in het voorjaar denk ik. Of als het een aantal dagen droog blijft deze winter... Het moet namelijk 24 uur (binnen) drogen.

Denk dat de kap er dan wel een tijdje tegen kan. Was hem sowieso met de hand en de kap los zonder zeep.
Marcel Always Open
Cabrio-King

19 nov 2012, 21:25

Raymond, ik heb destijds m'n velgen opgehaald in Enschede (Spenkelink) en dat ging toch best prima (ook over de snelweg). Drie op de achterbank en een op de bijrijderstoel. Zorg dat je heel veel dekens en karton bij je hebt ter bescherming.

Maar met een Roadster kun je dat wel vergeten. (2 keer rijden!) (alhoewel de Roadster dan weer echt wat in de kofferbak kwijt kan -- that's a first !)

Over het impregneerspul : ik gebruik dat spul van BMW/Mini. Dit voldoet prima. Ik gebruik het heel vaak (hoe vaker hoe beter?).
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Show your ride”