En wie rijdt het nu het meest in de MINI??

Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best
Thanks. Mijn vrouw rijdt 5 dagen in de week in de Mini... Vroeger met haar Ka kwam ze na 4 jaar uit op 16.000 km. Dit weekend stond er 3.000 km op de Roadster... Ik rij er eigenlijk elk weekend wel een stukje in. Na het wassen moet hij toch professioneel droog gereden wordencooperbol schreef:![]()
![]()
NICE RIDE!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie rijdt het nu het meest in de MINI??![]()
Ik heb dat de Lotos kit van Swissvax ook gekocht, toch heerlijk hoe dat water van het dak afroltRaymond schreef:Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best
Het filmpje die Louis liet ziet zag je wel fantastisch resultaat zeg
Mooi spul van dat Swissvax..
Dus zeer tevreden mag ik concluderen?Steven schreef:Ik heb dat de Lotos kit van Swissvax ook gekocht, toch heerlijk hoe dat water van het dak afroltRaymond schreef:Mooie tip, ik heb een pakket vorig jr gekregen van BMW en meen ook iets te hebben van de Mequiars.mini cabrio schreef: Ben benieuwd naar je bevindingen over de Swissvax en vind de reiniger van Meguiars t fijnst werken, en de impregneer van Raggtop t best
Het filmpje die Louis liet ziet zag je wel fantastisch resultaat zeg
Mooi spul van dat Swissvax..
Onze sponsors