TomTom's Roadster S (pag.9 nieuwe mods)
- boy1803
- 4 op een rij!
Bericht
Mooie dikke wagen!
Ik zal vandaag of morgen even foto's van mijn MINI posten. Heb dezelfde kleur met JCW kit maar dan de normale MINI. Daar kan je misschien wat ideeen mee op doen.
Zal de link hier straks wel even posten wanneer de foto's online staan.
Groetjes
Ik zal vandaag of morgen even foto's van mijn MINI posten. Heb dezelfde kleur met JCW kit maar dan de normale MINI. Daar kan je misschien wat ideeen mee op doen.
Zal de link hier straks wel even posten wanneer de foto's online staan.
Groetjes
- maus105
- Bonkey
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Mooie auto hoor mooie kleur ook 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- boy1803
- 4 op een rij!
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Kan nu ook een mooi JCW badge op...parklaneworks schreef:Mooie mod!! Ook zonder type aanduiding ziet het er veel beter uit
!

- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
(als ik het goed zag)
Volgens mij zat 'ie er op en nu niet meerlouisvdd76 schreef:Kan nu ook een mooi JCW badge op...parklaneworks schreef:Mooie mod!! Ook zonder type aanduiding ziet het er veel beter uit
!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Je hebt gelijk Jan.parklaneworks schreef:Volgens mij zat 'ie er op en nu niet meerlouisvdd76 schreef:Kan nu ook een mooi JCW badge op...parklaneworks schreef:Mooie mod!! Ook zonder type aanduiding ziet het er veel beter uit
!
(als ik het goed zag)
- TomTom
- Bijna verslaafd
Bericht
Dank jullie wel!
Ik ben er zelf ook heel blij mee. Denk dat er wel een jcw badge opkomt.
@Steven,
nee hoor gaat heel gemakkelijk. Zit grotendeels geklikt, echter aan de zijkant 2 trox 20 scroefjes. Niet te zien, op gevoel los te schroeven.
@Boy1803
zeer inspirerend...... Nice ride btw
Ik ben er zelf ook heel blij mee. Denk dat er wel een jcw badge opkomt.

@Steven,
nee hoor gaat heel gemakkelijk. Zit grotendeels geklikt, echter aan de zijkant 2 trox 20 scroefjes. Niet te zien, op gevoel los te schroeven.
@Boy1803
zeer inspirerend...... Nice ride btw
The Member Formely Known As KSTJA0

Onze sponsors