het zijn de ex ex wielen van bem007, hij had er 215/35 om liggen, als ik naar de fotos daarvan kijk oogt het wel iets getrokken, volgens mij zal het een must worden ivm ruimte bij de wielkasten, tegen die tijd maar een proefpassen met een gebruikt bandje om de velg......
Ik heb vandaag een koopje gedaan.
Namelijk eindelijk achterlichten met witte knipperlichten kunnen bemachtigen op ebay.de
Het betreft de org. replacement set en ook nog helemaal nieuw.
En gelijk een budget schroefset gekocht, om m toch eens mooi plat op de nieuwe velgen te zetten.
Het is een FK street set, waar toch wel positief op gereageerd wordt op het internet .
Zo, nu is het geld ff op. En mijn vrouw vind het nu ook wel ff goed
Gisteren schroefset gemonteerd en vandaag de velgen geprobeerd. Ik was eerst aan het twijfelen over mijn
17 inch keuze, maar nu de mini lager ligt vind ik het best mooi.
Voor kan ie nog zo'n 1,5 cm omlaag en achter zeker 5 cm.
-Ik heb alleen een vraag, de smallere hulpveren van mijn schroefset, kunnen deze verwijdert worden?
Ze liggen door het gewicht van de auto voren al helemaal ingedrukt , dus een verende werking hebben ze niet meer .
Dan zou ik ongeveer in het midden van de schroefdraad uitkomen van de schroefset, dus nog wat meer naar beneden kunnen.
Misschien dat iemand hetzelfde heeft gedaan?
En morgen komen de nieuwe achterlichten met witte knipperlichten , dus die gaan ook nog gemonteerd worden deze week.
Mooi hoor en je hebt wat mij betreft gelijk met je 17 inch. Maar dat is een hele discussie ik heb ook voor 17 gekozen omdat het me daly ride is. En ook een schroefset wil en dan vind ik 17 inch heel mooi. Ziet er erg mooi uit goed gedaan mooie keuze
Casper schreef:Mooi hoor en je hebt wat mij betreft gelijk met je 17 inch. Maar dat is een hele discussie ik heb ook voor 17 gekozen omdat het me daly ride is.
ja, dat was ook mijn dilemma , ik rijd er elke dag mee.
En omdat ik voor de mini in een pasat met 19 inch gereden heb, (die nog lang niet zo strak afgeveerd was als de mini)
ben ik gaan twijfelen om 18-ers erop te gooien.
Nu ik zie hoe ie nu staat met schroefset, ben ik blij dat ik voor 17-ers ben gegaan, alhoewel optisch natuurlijk
de 18-ers altijd mooier zijn.