Nix's R50 - nieuwe F54 Clubman besteld
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Zou ik wel willen, total-loss slaan en ergens ver weg in een donker bos dumpen ...... maar ben bang dat je zelf meer in de problemen komt dan die klootzakken.
Het zijn geen aparte boxen, is een ondergrondse open parkeergarage voor alleen de bewoners met ieder een eigen stukje dus verstoppen wordt lastig om ze te verrassen.
Zal vannacht geen rustig nachtje slapen worden, ben ik bang.
Het zijn geen aparte boxen, is een ondergrondse open parkeergarage voor alleen de bewoners met ieder een eigen stukje dus verstoppen wordt lastig om ze te verrassen.
Zal vannacht geen rustig nachtje slapen worden, ben ik bang.
mushrop schreef:Echt niet normaal idd. Ik zou een groep buurtbewoners optrommelen en ze als knokploeg in 1 van de boxen opwachten. Bivakmutsen op en als ze eenmaal aan het werk zijn ze verrassen en compleet van deze planeet slaan en gewoon achterlaten.
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Updates op pag1 in groen.
Na de super gezellige en leuke maasrit, nieuwe ideeën opgedaan na al dat moois gezien te hebben.
Vrouw vond nu eindelijk ook zwarte onderdelen mooier dan chroom, dus gaan de grill, koplamringen en beltline de-chromen :-)
Verder vond ze een rode race trekoog voor ook wel erg mooi, dus die gaat er ook eens komen.
DAP900 (eindelijk weer op voorraad) zometeen ophalen, kunnen we 'm nog mooier laten glimmen.
Hopelijk een nieuwe Groupbuy Playmini starten, na antwoord van Coendek.
Na de super gezellige en leuke maasrit, nieuwe ideeën opgedaan na al dat moois gezien te hebben.
Vrouw vond nu eindelijk ook zwarte onderdelen mooier dan chroom, dus gaan de grill, koplamringen en beltline de-chromen :-)
Verder vond ze een rode race trekoog voor ook wel erg mooi, dus die gaat er ook eens komen.
DAP900 (eindelijk weer op voorraad) zometeen ophalen, kunnen we 'm nog mooier laten glimmen.
Hopelijk een nieuwe Groupbuy Playmini starten, na antwoord van Coendek.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga je geen spijt van krijgen van die DAP heb hem nu een maandje en toen ik recent me striping heb verwijderd daarna met de DAP licht gepolijst en je ziet er niets van. Jammer dat je niet met de groupbuy van de DAP had mee gedaan. Leuke mods benieuwd naar de foto's als je resultaat hebt
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Yep, voor mij gevoel pakt ie iets beter op en schakelt ook iets fijner (maar dat kan ook gevoelsmatig zijn).
Reageert ietsjes beter en sneller op het gas.
Niet echt veel verschil, maar dat wist ik van tevoren al.
Hoop later met de Playmini en andere CAI (pipercross viper kit) dat ie nog iets fijner gaat rijden.
Reageert ietsjes beter en sneller op het gas.
Niet echt veel verschil, maar dat wist ik van tevoren al.
Hoop later met de Playmini en andere CAI (pipercross viper kit) dat ie nog iets fijner gaat rijden.
- Nix
- Mod virus alert!
Bericht
Zo vandaag maar eens de DAP900 op de motorkap losgelaten.
Afgelopen vrijdag eerst ff op de voorbumper geoefend en ging eigenlijk meteen wel goed al zeg ik het zelf (helaas geen foto's van).
Alvorens te gaan polijsten, eerst in de foam gezet.

Daarna gewassen met 2 emmer-systeem en alleen motorkap gekleid.
De verschillende plekjes met steenslag, krasjes en invreetplekjes van Joost mag het zeggen:
1.
2.
3.
4.
Heb alleen foto's gemaakt van de plek op foto nr.1
Eerst getest met de oranje pad + Veloce, maar zag geen verbetering. Dus maar de gele pad + Veloce gepakt. Na deze hit het volgende resultaat:

Tijdens de 2e hit, waarschijnlijk iets fout gedaan want toen schoot de pad los en was ook meteen kapot.
Na een 3e hit met weer de oranje pad + Mezzo en een 4e hit met de witte pad + Finale dit als resultaat:

Totaal foto van voorkant na het polijsten (3-stappen: Veloce, Mezzo en Finale):

In de Black Hole gezet:

Eindresultaat na EXP Pure sealant van de plek op foto nr.1:

En toen was het al te donker in de garage, morgen maar weer betere foto's maken.
Algehele ervaring is dat, ondanks de goede recensies van de Monello lijn op harde lakken, de lak toch wel erg hard is en nog niet helemaal tevreden ben.
Zal een dezer dagen een woolen pad proberen.
In totaal vandaag toch nog ruim 5 uurtjes bezig geweest, vrijdag weer verder en dan is het dak aan de beurt.
Gelukkig is die in een betere staat, voornamelijk swirls en een paar lichte plekjes en krasjes.
Afgelopen vrijdag eerst ff op de voorbumper geoefend en ging eigenlijk meteen wel goed al zeg ik het zelf (helaas geen foto's van).
Alvorens te gaan polijsten, eerst in de foam gezet.

Daarna gewassen met 2 emmer-systeem en alleen motorkap gekleid.
De verschillende plekjes met steenslag, krasjes en invreetplekjes van Joost mag het zeggen:
1.

2.

3.

4.

Heb alleen foto's gemaakt van de plek op foto nr.1
Eerst getest met de oranje pad + Veloce, maar zag geen verbetering. Dus maar de gele pad + Veloce gepakt. Na deze hit het volgende resultaat:

Tijdens de 2e hit, waarschijnlijk iets fout gedaan want toen schoot de pad los en was ook meteen kapot.
Na een 3e hit met weer de oranje pad + Mezzo en een 4e hit met de witte pad + Finale dit als resultaat:

Totaal foto van voorkant na het polijsten (3-stappen: Veloce, Mezzo en Finale):

In de Black Hole gezet:

Eindresultaat na EXP Pure sealant van de plek op foto nr.1:

En toen was het al te donker in de garage, morgen maar weer betere foto's maken.
Algehele ervaring is dat, ondanks de goede recensies van de Monello lijn op harde lakken, de lak toch wel erg hard is en nog niet helemaal tevreden ben.
Zal een dezer dagen een woolen pad proberen.
In totaal vandaag toch nog ruim 5 uurtjes bezig geweest, vrijdag weer verder en dan is het dak aan de beurt.
Gelukkig is die in een betere staat, voornamelijk swirls en een paar lichte plekjes en krasjes.