BadSMini heeft een andere.....Weer pech!! (pg 6)
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij zie je dat vooral in het oosten en zuiden van Duitsland, met auto's uit Polen, Tsjechie, Italië etc. Die via Duitsland dan weer bedoeld zijn voor export
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Import of niet, er wordt heel veel met km standen gerommeld. Het mooie aan een MINI is dat je de sleutel kunt laten uitlezen. Dat moet je dus altijd doen, of het nou import is of niet. Gelukkig zijn er nog steeds mensen die "bang" zijn voor import auto's waardoor de Duitse prijzen ook steeds aantrekkelijker worden.
Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar ik weet nog een mooie GP met minder dan 50k km's die voor minder dan 15k op kenteken kan staan.
Ik weet niet in welke prijsklasse je zoekt maar ik weet nog een mooie GP met minder dan 50k km's die voor minder dan 15k op kenteken kan staan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Maar voor die prijs kan ik het hele bedrijf kopen zeker
Ik zit meer in de 10k regionen.
Ga zaterdag naar een volle facelift R53 van 2-2005 kijken 75k, Pano,PDC,Xenon,Clima, voorruitverwarming regensensor.
Leuke auto...... Op foto's en papier dan he
Bedankt voor de tip!peter schreef:Leuke volle Parklane S! Wel geimporteerd in 2007 maar de kans dat met de kilometerstand gerommeld is, is klein. Auto was toen 1 jaar oud.
KLIK
Maar voor die prijs kan ik het hele bedrijf kopen zeker

Ik zit meer in de 10k regionen.
Ga zaterdag naar een volle facelift R53 van 2-2005 kijken 75k, Pano,PDC,Xenon,Clima, voorruitverwarming regensensor.
Leuke auto...... Op foto's en papier dan he

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Standen kunnen worden terug gedraaid echter was deze man niet al te slim je moet wel nieuwe sleutels aanschaffen en inlezen op de huidige teruggedraaide stand ....
CasR schreef:Weer wat geleerd.
Ik wist niet dat de kilometerstand ook in de sleutel wordt opgeslagen, meestal staat deze in de ecu en de kilometerteller unit. De tellerunit is makkelijke aan te passen de ecu niet, dus met de bmw software makkelijk te achterhalen.
Ik had bijna een gebruikte sleutel gekocht voor de afstandsbediening van mijn sleutel die regelmatig hapert. Dat wordt nu dus toch maar gewoon een nieuwe !
Een paar jaar geleden ben ik ook bij een auto uitgekomen die met ruim 210.000 km was terug gedraaid. Km stand was 150 dkm ipv 360 dkm. Ik heb de wagen niet gekocht uiteraard.
Moet wel eerlijk bekennen dat dat niet aan de auto was te merken of te zien.
Helaas wordt er in Duitsland veel met de kilometerstanden gerommeld bij auto's die voor de export zijn.
Tip: regel of leen een serieuze ODB code lezer zodat je de fouten kunt uitlezen bij de aan te kopen auto, of rij tijdens een proefrit langs een garage waar ze de auto kunnen uitlezen.
burn rubber not your soul

- BadSMini
- Mod virus alert!
Bericht
Ik vindt dat je dat helemaal niet moet doen......
Oplicht praktijken, zou veel zwaarder bestraft moeten worden....
franklyn85 schreef:Standen kunnen worden terug gedraaid echter was deze man niet al te slim je moet wel nieuwe sleutels aanschaffen en inlezen op de huidige teruggedraaide stand ....
CasR schreef:Weer wat geleerd.
Ik wist niet dat de kilometerstand ook in de sleutel wordt opgeslagen, meestal staat deze in de ecu en de kilometerteller unit. De tellerunit is makkelijke aan te passen de ecu niet, dus met de bmw software makkelijk te achterhalen.
Ik had bijna een gebruikte sleutel gekocht voor de afstandsbediening van mijn sleutel die regelmatig hapert. Dat wordt nu dus toch maar gewoon een nieuwe !
Een paar jaar geleden ben ik ook bij een auto uitgekomen die met ruim 210.000 km was terug gedraaid. Km stand was 150 dkm ipv 360 dkm. Ik heb de wagen niet gekocht uiteraard.
Moet wel eerlijk bekennen dat dat niet aan de auto was te merken of te zien.
Helaas wordt er in Duitsland veel met de kilometerstanden gerommeld bij auto's die voor de export zijn.
Tip: regel of leen een serieuze ODB code lezer zodat je de fouten kunt uitlezen bij de aan te kopen auto, of rij tijdens een proefrit langs een garage waar ze de auto kunnen uitlezen.
Ik vindt dat je dat helemaal niet moet doen......
Oplicht praktijken, zou veel zwaarder bestraft moeten worden....
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt helemaal gelijk in maar het gebeurd nou eenmaal dus een auto met een te mooie KM stand en nieuwe sleutels....
Belletje
Belletje

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Pas je wel op DLD draait Gp's graag terug
boris_brznjef schreef:PM de link van die GP eensmushrop schreef:Import of niet, er wordt heel veel met km standen gerommeld. Het mooie aan een MINI is dat je de sleutel kunt laten uitlezen. Dat moet je dus altijd doen, of het nou import is of niet. Gelukkig zijn er nog steeds mensen die "bang" zijn voor import auto's waardoor de Duitse prijzen ook steeds aantrekkelijker worden.
Pas je wel op DLD draait Gp's graag terug