Lijkt er op dat de velgen opnieuw gespoten zijn, of gepoedercoat. De originele zijn matzwart namelijk (en daardoor hels om schoon te houden!)GPM schreef:Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit....en blij dat er wederom een nette GP bij de Club zit
![]()
Volgens mij is ie niet 100% origneel Koos, zitten geperforeerde schijven onder....koosie schreef:prachtigmooi GP'tje! helemaal keurig orgineel! just the way i like it
Zijn je velgen in de blanke lak gezet?
Boy's GP0112 (Sold)
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Persoonlijk vind ik dat je best wat aanpassingen mag doen.
Maar bewaar wel de originele onderdelen en zorg dat ie altijd herkent blijft worden als een GP.
Tot GP meets!
Ik heb dat o.a. ook gedaan, vind het zelfs wat stoerder staan.GPM schreef:Volgens mij is ie niet 100% origneel Koos, zitten geperforeerde schijven onder....

Maar bewaar wel de originele onderdelen en zorg dat ie altijd herkent blijft worden als een GP.

Tot GP meets!
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Heb nog een vraag aan jullie, m'n GP staat al een paar dagen in de garage voor z'n afleverbeurt. We hebben proef gereden en hij fluitte, maar we hebben hem toch mee genomen en m'n eigen garage ging het fluiten verhelpen. Hij heeft daar nu 3 dagen gestaan maar ze kunnen het niet vinden. Ze hebben m'n voorruit eruit gehaald vandaag om hem er opnieuw in te zetten, maar deze brak toen ze hem eruit haalde.. Ze hebben er nieuwe ingezet en hij fluit nog steeds.
Hebben jullie misschien een idee of ervaring met dit gevalletje. Ik heb zelf het idee dat het in de blower/airco zit, tenminste in de luchtinlaat..
Nu er hier toch meer GP rijders zijn hebben er misschien meer last van dit probleem. Ik hoop van jullie te horen!
Ja daar heb ik dus geen idee van, bij Nobra Cars in Uden vertelde ze mij dat er splinternieuwe originele velgen onder gegaan zijn.. Ze zien ook orgineel uit voor de rest alleen ze blinken, wat ik dus niet gewend was van GP velgen. Maar ik denk niet dat er verder nog iets aan te doen is?GPM schreef:Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit....en blij dat er wederom een nette GP bij de Club zit
![]()
Volgens mij is ie niet 100% origneel Koos, zitten geperforeerde schijven onder....koosie schreef:prachtigmooi GP'tje! helemaal keurig orgineel! just the way i like it
Heb nog een vraag aan jullie, m'n GP staat al een paar dagen in de garage voor z'n afleverbeurt. We hebben proef gereden en hij fluitte, maar we hebben hem toch mee genomen en m'n eigen garage ging het fluiten verhelpen. Hij heeft daar nu 3 dagen gestaan maar ze kunnen het niet vinden. Ze hebben m'n voorruit eruit gehaald vandaag om hem er opnieuw in te zetten, maar deze brak toen ze hem eruit haalde.. Ze hebben er nieuwe ingezet en hij fluit nog steeds.
Hebben jullie misschien een idee of ervaring met dit gevalletje. Ik heb zelf het idee dat het in de blower/airco zit, tenminste in de luchtinlaat..
Nu er hier toch meer GP rijders zijn hebben er misschien meer last van dit probleem. Ik hoop van jullie te horen!
- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als de ruit er goed in zit en de strip bovenaan mooi glad loopt kunnen het ook nog de kappen op de A-stijlen zijn. Zitten deze ook goed?
Ik heb zelf ook gefluit uit mijn blower, want als ik die uit zet op de snelweg gaat ie heel hard fluiten en dit hoort niet. Ik denk dat bij mij de klep ergens niet helemaal opent/sluit. Ik weet echter niet hoe ik hier bij moet komen etc om te kijken. Vermoedelijk (als je het bovenste kunt uitsluiten) hebben we hetzelfde probleem. Ik rij er al zeker 6 jaar mee rond
.
Ik heb zelf ook gefluit uit mijn blower, want als ik die uit zet op de snelweg gaat ie heel hard fluiten en dit hoort niet. Ik denk dat bij mij de klep ergens niet helemaal opent/sluit. Ik weet echter niet hoe ik hier bij moet komen etc om te kijken. Vermoedelijk (als je het bovenste kunt uitsluiten) hebben we hetzelfde probleem. Ik rij er al zeker 6 jaar mee rond

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Doe ik iets foutthe blue lobster schreef:Ik heb dat o.a. ook gedaan, vind het zelfs wat stoerder staan.GPM schreef:Volgens mij is ie niet 100% origneel Koos, zitten geperforeerde schijven onder....![]()
Maar bewaar wel de originele onderdelen en zorg dat ie altijd herkent blijft worden als een GP.![]()
Tot GP meets!

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb ook het zelfde probleem gehad nieuw voorraam en nieuwe A-stijlen toen was het weg maar als 200+ rij dan begint hwt wel weer
BoySteketee schreef:Ja daar heb ik dus geen idee van, bij Nobra Cars in Uden vertelde ze mij dat er splinternieuwe originele velgen onder gegaan zijn.. Ze zien ook orgineel uit voor de rest alleen ze blinken, wat ik dus niet gewend was van GP velgen. Maar ik denk niet dat er verder nog iets aan te doen is?GPM schreef:Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit....en blij dat er wederom een nette GP bij de Club zit
![]()
Ik heb ook het zelfde probleem gehad nieuw voorraam en nieuwe A-stijlen toen was het weg maar als 200+ rij dan begint hwt wel weer

- GPM
- 4 op een rij!
Bericht
De velgen zijn vrijwel zeker gespoten, maar zoals Floris al aangaf is het wel makkelijker schoonmaken
Ik denk dat het tijd wordt voor een kneiterharde GP meet!
Ik heb dit probleem niet (gehad). @ Frenk, ik geloof niet dat dit een typisch GP probleem is toch, andere clubleden hebben er geloof ik ook last van gehad?? @ BoySteketee, check de zoekfunctie eens.....franklyn85 schreef:BoySteketee schreef:Ja daar heb ik dus geen idee van, bij Nobra Cars in Uden vertelde ze mij dat er splinternieuwe originele velgen onder gegaan zijn.. Ze zien ook orgineel uit voor de rest alleen ze blinken, wat ik dus niet gewend was van GP velgen. Maar ik denk niet dat er verder nog iets aan te doen is?GPM schreef:Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit....en blij dat er wederom een nette GP bij de Club zit
![]()
Volgens mij is ie niet 100% origneel Koos, zitten geperforeerde schijven onder....
De velgen zijn vrijwel zeker gespoten, maar zoals Floris al aangaf is het wel makkelijker schoonmaken

Ik denk dat het tijd wordt voor een kneiterharde GP meet!
Great minds think alike
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nee geen GP probleem meer een voorruit probleem doordat het ruit van een mini zo rechtop staat vangt het vaak steenslag.
Dus dat betekent dat er ook vaak vervangen moet worden raam/astylen los maken en dat brengt wel is dat gesuis met zich mee
Dus dat betekent dat er ook vaak vervangen moet worden raam/astylen los maken en dat brengt wel is dat gesuis met zich mee

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
En dat van die velgen is smaak ik vind mat mooier......
En beter schoonmaken is een fabel ligt we gewoon aan of het spuitwerk is of coating
En beter schoonmaken is een fabel ligt we gewoon aan of het spuitwerk is of coating

- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Ik ga deze tips eventjes neerleggen bij de garage als hij trug moet volgende week.. Ik kan er dit weekend weer gewoon mee klapperen
hopelijk kunnen we oplossen!
En over die velgen ik vind dat mat persoonlijk ook mooier, helaas is dit nu zo.. Misschien over een tijdje kijken voor de originele mat zwarte.
En wat betreft die GP meet, i'm in!

En over die velgen ik vind dat mat persoonlijk ook mooier, helaas is dit nu zo.. Misschien over een tijdje kijken voor de originele mat zwarte.
En wat betreft die GP meet, i'm in!
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Check even of de kap van het interieurfilter er goed op zit. Dat was het bij mij vorige weekBoySteketee schreef:Ja daar heb ik dus geen idee van, bij Nobra Cars in Uden vertelde ze mij dat er splinternieuwe originele velgen onder gegaan zijn.. Ze zien ook orgineel uit voor de rest alleen ze blinken, wat ik dus niet gewend was van GP velgen. Maar ik denk niet dat er verder nog iets aan te doen is?GPM schreef:Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit....en blij dat er wederom een nette GP bij de Club zit
![]()

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Onze sponsors