Niet voor niets gepoetst.. hij moet waarschijnlijk weg :(
- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Oh dat kan wel kloppen Wim. Kwam uit de sportschool. Die checkered flags zijn ook niet te missen. In vlaardingen herkent iedereen mijn aan de spiegels haha
Ik heb er nog steeds veren onder zitten. Hou ik ook lekker zo. Vrouwtje is blij met dat kleine beetje comfort wat ik nu nog heb en mijn zoontje stuitert anders te veel over de achterbank
@ Koosie succes met je Mini en veel rij plezier straks. Gaat helemaal goed komen bij Mini Doctor Sam
Ik heb er nog steeds veren onder zitten. Hou ik ook lekker zo. Vrouwtje is blij met dat kleine beetje comfort wat ik nu nog heb en mijn zoontje stuitert anders te veel over de achterbank

@ Koosie succes met je Mini en veel rij plezier straks. Gaat helemaal goed komen bij Mini Doctor Sam

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Een goede schroefset doet wonderen met het comfort!!!
Dat dacht ik ook steeds, tot ik overstag gegaan ben (omdat ik een goede set kon overnemen) en heb nu tig meer comfort dan alleen met de Eibach veren die ik eerst eronder had terwijl die nu nog lager ligt dan eerst!Spi schreef: Ik heb er nog steeds veren onder zitten. Hou ik ook lekker zo. Vrouwtje is blij met dat kleine beetje comfort wat ik nu nog heb en mijn zoontje stuitert anders te veel over de achterbank![]()

- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
Comfort op de snelweg en met 120 door de bochten waar je 80 mag
Ik begrijp je helemaal, maar ik woon in een drempel rijke buurt. Ik vertik 't om m buiten de wijk te zetten en te gaan lopen naar huis. Heb laatst paar keer mee gereden in die blauwe GP van Sam. Die moet op de snelweg zelfs remmen voor hobbeltjes.
We zitten ook wel eens met z'n drieen in de auto. Denk dat ze me afschiet als ik zeg "schat stap jij hier maar uit en loop de rest naar huis"
Je bent me toch niet aan het overhalen he?!ajede schreef:Dat dacht ik ook steeds, tot ik overstag gegaan ben (omdat ik een goede set kon overnemen) en heb nu tig meer comfort dan alleen met de Eibach veren die ik eerst eronder had terwijl die nu nog lager ligt dan eerst!Spi schreef: Ik heb er nog steeds veren onder zitten. Hou ik ook lekker zo. Vrouwtje is blij met dat kleine beetje comfort wat ik nu nog heb en mijn zoontje stuitert anders te veel over de achterbank![]()

Comfort op de snelweg en met 120 door de bochten waar je 80 mag

Ik begrijp je helemaal, maar ik woon in een drempel rijke buurt. Ik vertik 't om m buiten de wijk te zetten en te gaan lopen naar huis. Heb laatst paar keer mee gereden in die blauwe GP van Sam. Die moet op de snelweg zelfs remmen voor hobbeltjes.

We zitten ook wel eens met z'n drieen in de auto. Denk dat ze me afschiet als ik zeg "schat stap jij hier maar uit en loop de rest naar huis"

Laatst gewijzigd door Spi op 11 jun 2013, 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spi
- Mod virus alert!
Bericht
En dat voor een amateur.
Als het droog is nog een klein beetje opschuren, ik zie toch nog een paar hele kleine oneffenheden, laagje verf en blanke lak dan moet het wel klaar zijn...
Mislukt 't dan schuur ik ze helemaal op en probeer ik het nog een keer. De aanhouder wint..
Thanks
Nee, niemand wilde mijn flags hebben of ruilenMrSmith schreef:Ziet er toch aardig goed uit!
Niemand die met jou wilde ruilen? hahah
Vergeet je blanke lak niet na het spuiten..

En dat voor een amateur.

Als het droog is nog een klein beetje opschuren, ik zie toch nog een paar hele kleine oneffenheden, laagje verf en blanke lak dan moet het wel klaar zijn...
Mislukt 't dan schuur ik ze helemaal op en probeer ik het nog een keer. De aanhouder wint..
Thanks
Onze sponsors