JJJJeffrey's MB R55 - Aanstaand afscheid..
- PjV
- Be Mini
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: JJJJeffrey's MB R55
Mooie auto hoor, ga eerst maar zorgeloos genieten van je auto.
En die specs zijn mooi hoor van de wielen helemaal idd als je naar beneden gaat. De wieltjes die ik van Rob heb overgenomen hebben ook die specs. Veel plezier met je auto en veilige km
En die specs zijn mooi hoor van de wielen helemaal idd als je naar beneden gaat. De wieltjes die ik van Rob heb overgenomen hebben ook die specs. Veel plezier met je auto en veilige km

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- koosie
- Volledig MINI minded!
Bericht
jij bent altijd welkom Thomas! alleen wel weer effe lekkere koekjes meenemen!!Thomas schreef:Had em al gezien over de app, maar het is een dikke bak man! Zoektocht naar wat er niet op zat was leuk! Laat even weten als je naar Koos gaat, kom ik hem even in het echt bewonderen als Koos het oke vind! [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Zoals ik op FB al gezegd heb, gave Clubman! En nu ik de binnenkant heb gezien met dát leer....kan ik niet anders zeggen dan WAUW!!!! WAT een ding!!!
Echt super gaaf, hoop 'm een keer bij een rit van dichtbij te mogen bewonderen, dat leer ben ik toch wel erg benieuwd naar. Veel rijplezier in ieder geval 

From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahaha thanks, ben zeker van plan om dit jaar wat meer naar meetings te gaan dus zal vast wel goed komen!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Keukenperikelen zijn bijna voorbij, vandaag nog wat laatste spulletjes gehaald etc.. En aan het eind van de dag nog even aandacht besteed aan de Dubman.
Het mod virus begint ook weer in het lijf te kruipen dus binnenkort maar eens beginnen met wat kleine dingen.
Eerst maar eens de schroefset schoonmaken, die moet er echt wel onder binnenkort.
JCW grille en S onderlijst liggen klaar net als de 6000K lampen en vanaf maandag 5smd leds.
Velgenkeuze was heel even een vraagstuk, maar is toch hetzelfde gebleven. Misschien dat het toch 18" word, zit er nog even over te 'dubben'
Banden worden ook vervangen, chinese dingen die er nu onder zitten heb ik geen vertrouwen in, dus word weer Hankook of misschien Toyo. Nog een keuze momentje dus.
Morgen of volgende week de S achterbumper en Bastuck ophalen, dus daar kan dan ook aan begonnen worden.
Ik heb zin in de lente en zomer
Ook nog een paar fotootjes gemaakt:

Het mod virus begint ook weer in het lijf te kruipen dus binnenkort maar eens beginnen met wat kleine dingen.
Eerst maar eens de schroefset schoonmaken, die moet er echt wel onder binnenkort.
JCW grille en S onderlijst liggen klaar net als de 6000K lampen en vanaf maandag 5smd leds.
Velgenkeuze was heel even een vraagstuk, maar is toch hetzelfde gebleven. Misschien dat het toch 18" word, zit er nog even over te 'dubben'

Banden worden ook vervangen, chinese dingen die er nu onder zitten heb ik geen vertrouwen in, dus word weer Hankook of misschien Toyo. Nog een keuze momentje dus.
Morgen of volgende week de S achterbumper en Bastuck ophalen, dus daar kan dan ook aan begonnen worden.
Ik heb zin in de lente en zomer

Ook nog een paar fotootjes gemaakt:

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
*shine shine*
Ziet er goed uit! Alleen MOET ik wel zeggen:
WHEELGAP!!!
Gewoon lekker 17" doen, en kijk ook eens naar Yoko bandjes.
Ziet er goed uit! Alleen MOET ik wel zeggen:
WHEELGAP!!!

Gewoon lekker 17" doen, en kijk ook eens naar Yoko bandjes.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hahahaha
Ziet er idd niet uit, maar ben wel lekker vlot de stad door elke dag..
Staat zeker bovenaan de lijst, dus binnenkort is het wel weg.
Yokohama's heb ik ooit 1x gehad, maar kan me niet herinneren hoe dat reed. Kreeg ze gratis, dat weet ik dan weer wel
Ziet er idd niet uit, maar ben wel lekker vlot de stad door elke dag..
Staat zeker bovenaan de lijst, dus binnenkort is het wel weg.
Yokohama's heb ik ooit 1x gehad, maar kan me niet herinneren hoe dat reed. Kreeg ze gratis, dat weet ik dan weer wel
- maximiliaan
- Mod virus alert!
Bericht
Mooi beestje ist! Ben benieuwd naar alle mods die hem ongetwijfeld nog gaver zullen gaan maken.
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooi hoor!
Ik ben heel benieuwd hoe het er straks uitziet als de geplande mods zijn uitgevoerd!

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Mooie plannen hier. Of een tijdje staat hier een retedikke Clubbie volgens mij! 

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: