Skitzo's R56 fJCW Performance MODS!
- Batje
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Skitzo's new ride! R56 fJCW!
ja natuurlijk maar dat werkt toch niet in de praktijk.Comparco schreef:vraagje: om schade te beperken helpt het dan nog iedere keer bij het uitstappen eerst de stoel naar achteren te schuiven?
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
De CS zit is wat hoger. Ik heb de GP2 stoelen in mijn Roadster en ik stapte laatst in Antwerpen in die roadster in de showroom met de CS erin en dit was echt te hoog! Of je moet het onderframe veranderd of kleiner als ik zijn anders kijk je echt tegen de bovenstijl aan.
Een andere reden voor mij was ook dat er het stoeltje van Björn goed op moest passen. En dat ging bij een CS niet.
Verder helemaal met Daiel eens!
Een andere reden voor mij was ook dat er het stoeltje van Björn goed op moest passen. En dat ging bij een CS niet.
Verder helemaal met Daiel eens!
- mauro
- One wheel wonder
Bericht
Ooh ik dacht dat de GP2 stoelen wel in de hoogte verstelbaar waren maar blijkbaar dus niet?
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik moet idd ook nog eens even samen met Bart om de tekentafel gaan zitten, want de CS zitten idd wat hoog.
Ondertussen ben ik er al wel aan gewend, maar het kan beter, dus gaan we daar aan werken
Denk dat je er in een Coupe meer last van hebt dan in een Clubman of Hatch.
Ondertussen ben ik er al wel aan gewend, maar het kan beter, dus gaan we daar aan werken

Denk dat je er in een Coupe meer last van hebt dan in een Clubman of Hatch.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ja in een Coupe en Roadster ligt de voorruit 13 graden platter... Dus ik had echt een issue ermee...
En de GP2 stoelen zijn in hoogteverstelbaar daarom heb ik ze ook genomen.
En de GP2 stoelen zijn in hoogteverstelbaar daarom heb ik ze ook genomen.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
en dat moet wel kunnen Er zit achter mijn stoelen zo'n rare wand en die kan je niet schuivenspeedy schreef:ja natuurlijk maar dat werkt toch niet in de praktijk.Comparco schreef:vraagje: om schade te beperken helpt het dan nog iedere keer bij het uitstappen eerst de stoel naar achteren te schuiven?

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Skitzo
- 4 op een rij!
Bericht
Update: prijsaanvraag gedaan voor stage 2 remap! 
Alsook de 2 dashpanelen in Alcantara laten wrappen
foto's volgen nog!

Alsook de 2 dashpanelen in Alcantara laten wrappen

- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Stage 1: meestal alleen software
Stage 2: dan moet je denken luchtfilter, uitlaat, intercooler, koppeling/vliegwiel erbij en dat soort stuff. Kan je de boel net ff wat verder pushen.
Stage 3: andere turbo blablabla...
Staat gewoon netjes op alle site beschrevenBurnoutBram schreef:wat houdt stage 2 in? BR?

Stage 1: meestal alleen software
Stage 2: dan moet je denken luchtfilter, uitlaat, intercooler, koppeling/vliegwiel erbij en dat soort stuff. Kan je de boel net ff wat verder pushen.
Stage 3: andere turbo blablabla...
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb je die alcantara wrap gekocht van FB?
ben benieuwd hoe dat eruit ziet en voelt....
ben benieuwd hoe dat eruit ziet en voelt....
- Ekris_MINI
- Enthousiast
- Contacteer:
Bericht
Wat een fantastische auto. 

Originele MINI Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen bestel je eenvoudig en snel online: http://www.ekris.nl/minishop
- Skitzo
- 4 op een rij!
Bericht
Na weeral een maandje zonder mods, was het toch weer tijd om iets te veranderen 
Aangezien ik alcantara wel mooi vindt, ben ik met een maat begonnen aan het interieur! Enkele foto's van het demonteren.

Nadat alles was gedemonteerd zijn we begonnen met het alcantara.

Op de GSM foto's lijkt het alsof het een paarse schijn heeft maar dat is niet in het echt.
Ook was ik op zoek naar andere velgen.. Ik had de XXR 527 nog liggen van mijn vorige ride en heb die dan maar even gepast.

Toen ik 2 dagen had gereden bleef het maar aanlopen en schuren. Ik heb dan besloten om andere velgen te kopen.
Vanavond ga ik de OZ Superleggera halen van Klatsie.
Ik hoop ook nog deze maand de Recaro CS te hebben.

Aangezien ik alcantara wel mooi vindt, ben ik met een maat begonnen aan het interieur! Enkele foto's van het demonteren.

Nadat alles was gedemonteerd zijn we begonnen met het alcantara.

Op de GSM foto's lijkt het alsof het een paarse schijn heeft maar dat is niet in het echt.
Ook was ik op zoek naar andere velgen.. Ik had de XXR 527 nog liggen van mijn vorige ride en heb die dan maar even gepast.

Toen ik 2 dagen had gereden bleef het maar aanlopen en schuren. Ik heb dan besloten om andere velgen te kopen.

Vanavond ga ik de OZ Superleggera halen van Klatsie.
Ik hoop ook nog deze maand de Recaro CS te hebben.

Onze sponsors