(voor eventjes

Kan je zelf monteren, en zijn bij de dealer te bestellen. (of internet) Maar ik heb ze laten wrappen, dat is een stuk voordeliger.Buco schreef:Heb je die zwarte ringen om de koplampen/achterlichten zelf gemonteerd? Zijn die los verkrijgbaar of is dat een complete set. Mooie subtiele mod. die hem wat sportiever laat ogen.
Dat kan inderdaad ook, ik heb ze in dit geval zelf met plastidip gespoten. Niet de meeste optimale oplossing maar werkt prima als je het goed aanpakt.Wilcoos schreef:Kan je zelf monteren, en zijn bij de dealer te bestellen. (of internet) Maar ik heb ze laten wrappen, dat is een stuk voordeliger.Buco schreef:Heb je die zwarte ringen om de koplampen/achterlichten zelf gemonteerd? Zijn die los verkrijgbaar of is dat een complete set. Mooie subtiele mod. die hem wat sportiever laat ogen.
Yes dit is inderdaad ET32, enige manier om de ET waarde te verhogen zou zijn het hart af laten draaien in mijn ogen. Daar ben ik zelf niet zo'n fan van, daarnaast loopt de binnenzijde dan aan op de veerpoot. De keuze smallere banden is dan snel gemaakt.Comparco schreef:ipv smallere banden heb je geen ruimte om de ET waarde te verhogen?
is dit ET 32 ?
Ja voor het geld hoef je het inderdaad niet te laten. Eerst eens kijken hoe het allemaal uit gaat vallen, ik denk met de getrokken band en wat verlaging (dus meer camber) dat het wel goed moet komen. Thanks voor het meedenken iigComparco schreef:op de site van wheelcare staat dat het afdraaien van het hart slechts 10 euro kost
met een meer getrokken band zal het wel beter passen maar dan blijft de velg nog even evenveel uitsteken
wel gave velgen overigens
Onze sponsors