Shag's JCW GP #1244
- Sportspack Mark
- Be Mini
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Timini
- Be Mini
Bericht
Re: Shag's John Cooper Works GP #1244
Gefeliciteerd Sjaak! Erg gaaf! De ultieme OEM MINI, zo'n GP!

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Vet Sjaak! Erg gaaf ook dat er nog wat extra OEM goodies op zitten zoals een shiftlight en JCW stuur!
- Brightness
- NMC Legend
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb je voor afgelopen nacht een slaapzakje in de GP gelegd?
Gefeliciteerd meneer, eindelijk is het dan zover. De eerste voor in het Shag museum.

- nepnerd
- Volledig MINI minded!
- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Wauw Sjaak, das een hele mooie, ik heb hem ook te koop zien staan, nu wordt je puzzel duidelijk hahaha.
Tot meets
Tot meets

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Als je kenteken en alles tijdig (voor 30-8) in huis hebt, is het misschien leuk om 30 augustus naar de foto meet in Eindhoven te komen Sjaak?
Wim komt o.a, ook, weet alleen niet of hij met de GP of BL komt, en daarnaast nog een paar andere fotografen.
Dus wellicht een leuke meet voor je om je nieuwe aanwinst te komen showen en in een super mooie locatie op de gevoelige plaat te laten vastleggen.
Detail staan onder evenementen 2015.
Wim komt o.a, ook, weet alleen niet of hij met de GP of BL komt, en daarnaast nog een paar andere fotografen.
Dus wellicht een leuke meet voor je om je nieuwe aanwinst te komen showen en in een super mooie locatie op de gevoelige plaat te laten vastleggen.
Detail staan onder evenementen 2015.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Gefeliciteerd met je GP! Veel rijplezier en mooie kilometers. 

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha thanks all!!
Die extra JCW goodies zijn meer dan welkom, mooi meegenomen zo. Heb zelf ook nog wat liggen wat er binnenkort in gaat komen (JCW carbon bekerringen en ring schakelpook, metersetje en JCW veerpootbrug). Ook nog een lederen dash maar die komt er pas in als ik ook de lederen downtubes heb weten te vinden. Misschien dat ik er ook nog een armsteun in ga zetten. Voor de rest gaat er niks aan gebeuren en blijft ie helemaal zoals ie is!
Voor de puzzelaars: hint zag op het aantal views van dit promo filmpje met in de hoofdrol GP #0001
30 augustus moet wat platen betreft wel lukken, ga komende week een afspraak maken voor de week na de vierdaagseweek en dan zal het vermoedelijk twee a drie weken duren voordat de platen binnen zijn. 'Helaas' ga ik ook de 30e op vakantie dus kan ik er niet bij zijn..

Die extra JCW goodies zijn meer dan welkom, mooi meegenomen zo. Heb zelf ook nog wat liggen wat er binnenkort in gaat komen (JCW carbon bekerringen en ring schakelpook, metersetje en JCW veerpootbrug). Ook nog een lederen dash maar die komt er pas in als ik ook de lederen downtubes heb weten te vinden. Misschien dat ik er ook nog een armsteun in ga zetten. Voor de rest gaat er niks aan gebeuren en blijft ie helemaal zoals ie is!

Voor de puzzelaars: hint zag op het aantal views van dit promo filmpje met in de hoofdrol GP #0001

30 augustus moet wat platen betreft wel lukken, ga komende week een afspraak maken voor de week na de vierdaagseweek en dan zal het vermoedelijk twee a drie weken duren voordat de platen binnen zijn. 'Helaas' ga ik ook de 30e op vakantie dus kan ik er niet bij zijn..

Laatst gewijzigd door Shag op 12 jul 2015, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kenteken duurt meestal max een week Sjaak, dat gaat behoorlijk vlot. Heb je al gekeken op autotelex voor je bpm aangifte?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Autotelex ga ik later vandaag naar kijken Rob, houd je op de hoogte.
Bedacht me ook nog dat ik de sidemarkers wil laten aansluiten/voorzien van werkende verlichting.. Verder blijft 1244 zoals ie is
Oh nog beter!mushrop schreef:Kenteken duurt meestal max een week Sjaak, dat gaat behoorlijk vlot. Heb je al gekeken op autotelex voor je bpm aangifte?
Autotelex ga ik later vandaag naar kijken Rob, houd je op de hoogte.
Bedacht me ook nog dat ik de sidemarkers wil laten aansluiten/voorzien van werkende verlichting.. Verder blijft 1244 zoals ie is