Thanks Jer! Ben er heel blij mee.jerroo schreef:zooo, dat ziet er lekker uit, de foto van de eindtips ook trouwens, hoop dat ie lekker klinkt, looks zijn top, have fun.

Thanks Jer! Ben er heel blij mee.jerroo schreef:zooo, dat ziet er lekker uit, de foto van de eindtips ook trouwens, hoop dat ie lekker klinkt, looks zijn top, have fun.
Thanks Jerroo!jerroo schreef:lekker bezig meid, laat je niet gek maken, een mooie S komt vanzelf wel een keer, geniet van het moois dat je hebt. pedalen zijn mega, krijg ze zelf volgende week ook weer..enjoy.
Hi Floris,MCS Floris schreef:Lekker bezig geweest!
Pedalen zij ook een subtiele toevoeging. Bij mij zaten die er ook al in, erg happy met zulke..
Heb je MINI nog niet zien rijden, ondanks dat ik vaak in de buurt rijd
McMeet dan maar...!?
Hoi Raymond,coopertrans schreef:Hey wendy,
Ik heb die topic gemist maar heb excact het zelfde. Ben hiervoor naar de garage geweest. Heb deze mini via mijn eigen (niet) mini dealer aangeschaft. Heb jaren japans gereden en altyd zeer tevreden over garage dus toen we een mini wilden dus via deze garage gekocht, terug naar jouw vraag.
Ik bij garage geweest en mijn zorg voorgelegd.
Het blijken de injectoren te zijn die altyd beetje tikkend geluid geven en dat er een pomp even meedraait die dat geluid even veroorzaakt, dus hoef ik mij geen zorg te maken.
Grt Raymond
Kijk da's goed om te lezen. Dan ga ik als het weer een beetje mee zit dit weekend al beginnen met dippen van de grill. Ben wel benieuwd.jerroo schreef:goed bezig, idd niet besparen op je veiligheid, grill gewoon plastidippen, wordt best wel netjes , heb het destijds ook gedaan.
Onze sponsors