Neen, die doen we volgende keer!coert60 schreef:Heb je ook al de slang van de turbo naar de intercooler vervangen ? Dat is een 'noise canceler', dus zal er wel een structuur in de slang / labyrint zitten. De Forge heeft dat niet en dus meer noise.

Neen, die doen we volgende keer!coert60 schreef:Heb je ook al de slang van de turbo naar de intercooler vervangen ? Dat is een 'noise canceler', dus zal er wel een structuur in de slang / labyrint zitten. De Forge heeft dat niet en dus meer noise.
Ok. Had ik het misMartijnGizmo schreef:Neen, die doen we volgende keer!coert60 schreef:Heb je ook al de slang van de turbo naar de intercooler vervangen ? Dat is een 'noise canceler', dus zal er wel een structuur in de slang / labyrint zitten. De Forge heeft dat niet en dus meer noise.Daar zit trouwens echt gewoon een demper in, redelijk aparte constructie.
Melelie schreef:Omdat alles beter wordt van een awkward selfie!![]()
Ik post het toevallig net hier. Alleen ff wat aanpassen in de module MEDIA, gewoon met NCSExpert.coert60 schreef:Fraaie houder ! ... en dat luisteren en bedienen van Spotify via de lichting kabel wil ik ook wel kunnenErgens een link naar de software ??
Helemaal goed. Ik ga het eens uitzoeken of die variabele ook met mijn Carly app is te wijzigen. Dank !MartijnGizmo schreef:Ik post het toevallig net hier. Alleen ff wat aanpassen in de module MEDIA, gewoon met NCSExpert.coert60 schreef:Fraaie houder ! ... en dat luisteren en bedienen van Spotify via de lichting kabel wil ik ook wel kunnenErgens een link naar de software ??
Onze sponsors