Een dag later dan verwacht, maar vandaag 13.00 uur was het dan eindelijk zover.. Ik mocht mijn nieuwe speeltje ophalen in Duitsland.. Een aantal puntjes moesten door BMW Düsseldorf nog worden verholpen.. En door de compleet nieuw te plaatsen (verwarmde) voorruit vanwege opgelopen steenslag, kon ik de auto vandaag pas ophalen..
Behoorlijk lang op de export kentekenplaten moeten wachten, dus we zijn nog een tijdje bij de BMW Niederlassung geweest.. Helemaal niet erg, we hebben even wat mooie M modellen bekeken en gelijk tijd kunnen maken om de MINI helemaal naar wens in te stellen.. Telefoon koppelen duurde nogal lang, maar goed zoals gezegd die tijd hadden we..

Rond de klok van 5 uur kwamen de platen dan eindelijk binnen en mocht ik de Coupe naar zijn/haar (ben ik nog niet helemaal over uit) nieuwe onderkomen rijden.. Wat een fantastisch lekkere auto.. Comfortabel, mega luxe en bovendien lekker rap als je daarvan houdt.. Oooh, ik hou er zo van..

Het is maar goed dat de Coupe een aardige koffer heeft, want ik had met de aankoop van de auto direct wat mod onderdelen besteld met een fikse korting.. Zwarte koplamp ringen, zwarte grille lijsten en de blackline achterlampen met zwarte ringen lagen al in de kofferbak toen ik de Coupe ophaalde.. Hoe bedoel je ‘niet kunnen wachten’..

Helaas bleken de achterlampen niet de juiste lampen te zijn, maar deze worden na gestuurd met DHL..
Eenmaal thuis aangekomen direct al begonnen met modden, de chrome grille en het ‘mij iets te grote Playboy logo’ op de grille moesten het ontgelden.. Stap 1 is het vervangen van alle chrome onderdelen voor zwarte..

MsG Marengo

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk