Hello,Buco67 schreef: ↑04 okt 2018, 00:36Heel veel posts over de JCW Pro uitlaat, maar uiteindelijk niet of het nu allemaal gelukt is en of het geluid naar verwachting is geweest. Zit de Pro er nog onder?
Overigens wat je eerder schreef over de verschillen qua rijden en geluidbeleving van de facelift t.o.v. de pre-facelift was voor mij ook wel herkenbaar. Ik heb zelf een paar weken gereden met een (MCS F56) pre-facelift (2018) en sinds september mijn huidige facelift-auto gekregen (ook MCS F56). De facelift is qua uitlaatgeluid echt heel anders (gelukkig mooier) en ook een stuk luider. Ik had echt het idee dat er een ‘cat’ of demper ontbrak. Maar de dealer verzekerde mij dat het gewoon de originele uitlaat was. Wel een ietsje minder pops & bangs dan bij de pre-facelift. Volgens de dealer had dit te maken met de nieuwe WLTP-wetgevening.
Ik ben zeker happy met de auto.. blijft de leukste auto tot nu toe.ITSU028 schreef: ↑20 dec 2018, 13:12Het 'kriebelt'....dus je bent niet echt happy met de JCW?
(je hebt 'm toch pas afgelopen zomer gekocht)
De JCW Pro uitlaat is naar mijn idee (naast Recaro's en een aangepast stuur) een van de beste optie's die er zijn welke de beleving naar een nog hoger plan trekken.
En die goudstart....heerlijk toch![]()
ITSU028 schreef: ↑20 dec 2018, 13:12Het 'kriebelt'....dus je bent niet echt happy met de JCW?
(je hebt 'm toch pas afgelopen zomer gekocht)
De JCW Pro uitlaat is naar mijn idee (naast Recaro's en een aangepast stuur) een van de beste optie's die er zijn welke de beleving naar een nog hoger plan trekken.
En die koudstart....heerlijk toch![]()
Onze sponsors