Star Wars is niet mijn ding maar jij bent er blij mee dus

Klinkt als lol op de dijkweggetjes.......kijk wel uit dat je niet te ver gaat en anderen, jezelf en je rijbewijs in gevaar brengt.

Nog veel plezier met je Mini

Geinig dingetje! Ik weet dat je ook een remschijf met klauw hebt die je erom kan klemmen. Kijk maar eens op AliExpress.QVS schreef:"Mod" update. En echt specifiek tussen haakjes.
Nope. Gewoon orginele S bumper.mrsparklingsilver schreef:Upgrade naar JCW bumper neem ik aan?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dat vind ik nou ook.QVS schreef: ↑02 jul 2019, 20:27Nope. Gewoon orginele S bumper.mrsparklingsilver schreef:Upgrade naar JCW bumper neem ik aan?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik ben persoonlijk geen fan van de JCW bumpers. Alleen van de side skirts!
Ik vind de S bumpers specialer, omdat je de JCW bumpers zelfs op een ONE kan bestellen. Dus wat is er dan zo speciaal aan?
Uiteindelijk ben ik wel vanplan om de JCW Sideskirts te nemen. Want dat is wel zo veel mooier dan die plastic flappen
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Precies. Ik vind het wel veel dikker uit zien dan de standaart F56 bumpers. En ik snap ook zeker dat mensen hun MINI's bruut willen maken.Pboy_007 schreef: Dat vind ik nou ook.
De jcw zou iets speciaals moeten zijn maar je ziet meer jcw's dan een Cooper of Cooper S rond rijden.
Niks speciaals meer in mijn ogen.