Je facelift lampen zijn echt super!
600 euro meen ik voor die prefacelift xenons vroeg hij...klopt dat nog?Jurgen schreef:uhu, that's the guyfrankie schreef:Jurgen, heb je die via Marktplaats? Ene Rik?
Vind die facelift xenons echt super.echt he... De pre wou ik niet... Kon ik even goed bij mijn gewoon halo blijven...
Ik heb voor de facelift zonder sproeiers 500 betaald en 20 euro verzending.mso schreef:600 euro meen ik voor die prefacelift xenons vroeg hij...klopt dat nog?Jurgen schreef:uhu, that's the guyfrankie schreef:Jurgen, heb je die via Marktplaats? Ene Rik?
Vind die facelift xenons echt super.echt he... De pre wou ik niet... Kon ik even goed bij mijn gewoon halo blijven...
Verkopen die handel, je mag immers geen witte halogeens hebben achteraanJurgen schreef:Goh geen idee. Voorlopig staan ze nog op mijn achterbank. Eerst zien wat de keuring zegt enzo...Fred schreef:Staat idd goed die xenon's, stuk aggresiever. Verkoop je, je halogeens?
Ja, nog niet gehoord, ale het werd zo goed voorgesteld.Ivo schreef:Haha, mooi filmpje. Hoe staat het nu met de verliefdheid tussen je MINI en de Cruiser
? Al kleine One Cruisertjes op komst?
Onze sponsors