Wederom druk geweest...

Heb de witte toerenteller welke nog boven op de stuurkolom stond en me een doorn in het oog was leeg gepeuterd.
Vervolgens de plaat en naald van de toerenteller vervangen voor de donkergrijze JCW variant.
Het is opzich een werkje wat prima zelf te doen is.
Na de teller weer te hebben gemonteerd kon ik hem eindelijk op de stuurkolom plaatsen.... Wauw!

Ja dit is nou precies zoals ik het qua tellers hebben wil!
Heb er trouwens gelijk voor gekozen om de in mijn beleving suffe maar originele Mini/Garmin Navigatie die op de toerenteller "stond" te verwijderen voor een cleane look. (Iemand interesse in de complete navigatie met bevestiging voor op je toerenteller?)
Hoofdstuk 2 "Carbon Black kneerolls"
Na het uitbouwen van de Alcantara interieurlijsten, A-stijlen, de omhulsels van de buitenste ventilatoren en de omlijsting van de km-teller kon ik aan de slag.
Gewapend met een Torx T20 bitje en schroevendraaier begon ik aan dit klusje.
Het verwijderen van de kneerolls is echt een eitje en is een klusje wat je in een klein half uurtje kan klaren.
De hard plastic kneerolls zijn nu vervangen door de (NIET VAN KEIHARD PLASTIC) Carbon Black kneerolls. Wederom WAUW!

Nou lang genoeg gekletst..... daar komen de foto's! Enjoy!!

Het complete interieur.... de donkere JCW tellers, Alcantara, Carbon Black, leer en hoogglans zwart....

De JCW tellers.... Lekker toch!?

De Alcantara interieurlijsten en Carbon Black kneerolls.
En wat na dit alles?
Nou ik wil bezig met de buitenkant van de auto!
1. De standaard bumper voorzien van het chromeline randje rond DRL en de ondergrill.
2. Heb nu een NIET-LCI Cooper S grill maar zojuist de LCI Cooper S grill met grove honingraat structuur besteld.
3. De komende periode moeten er nog wat kleine cosmetische zaken (lees; plekjes in de vorm van steenslag, parkeerdeukjes etc) worden aangepakt