Kim z'n Cooper - Wheels

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 aug 2007, 20:24

Heerlijk kleurtje. Schoon zijn ze toch het mooiste!
Afbeelding
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

06 aug 2007, 21:06

Yup, er zit wel glans op de mini.

Idd de mini is het mooist als ie schoon is, maar ja kwam net langs de auto en ja hoor, heeft er weer zo'n fladderend beest op de auto gescheten :shock gelijk met een doek schoon maken. 8)
maus105
Bonkey

07 aug 2007, 21:44

so had ik op vakantie heb me cooper hele tijd in het parkeervak gestaan was ook op gescheten maar had het van het weekend pas schoon gemaakt nu zit er een hele aanslag op die ik amper meer schoon krijg het is helemaal in me lak getrokken dus tip:als je het ziet er gelijk afhalen
mooi cooper(kleur zeker saint )en mooie fotos 8) :wink:
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

08 aug 2007, 07:45

Thnx,
Je moet idd zodra er vogelpoep op zit, het er gelijk afhalen. Min goetje dat vogelpoep :evil:

Gr Kim
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

15 aug 2007, 20:12

De volgende punt kan weer doorgestreept worden. Ik heb van de mini dealer een nummerplaat gekregen met daarop de tekst ''Mini Cooper'', via deze weg wil ik de mini dealer in Groningen ook bedanken 8) .

Afbeelding

Ben heel erg blij met deze tekst plaat, dan hoef ik de gelenummerplaat op de foto niet meer te wissen op de computer. Bij het niet gebruiken van de plaat, ligt ie achterin op de hoedeplank.

Afbeelding

Gr Kim
iDarkDesign
Transformer

15 aug 2007, 20:34

Kijk, dat zijn de dealers!

iDD....... heeft meer te maken met stealers
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

24 sep 2007, 20:28

Hallo allemaal,

Er is weer een nieuwe mod aangebracht op de mini. Nu zijn er gele LED's geplaatst in de holte van de binnenhandgreep, deuropener. De inspiratie kwam van Berthil, alleen heb ik geen gaatjes geboord. De handgreep heeft een stootrubber, deze heb ik er uitgehaald en wat bleek, de LED's welke ik had konden precies in het gat van de stootrubber. Nu heeft de LED dus twee functies gekregen, de holte verlichten en als stoot''rubber''. De LED kan het licht verspreiden door dat de LED een doorzichtige bolling heeft en doordat de handgreep verchroomd is. Verder heeft de LED als eigenschap dat er 5 kleine LED's (SMD) in zitten wat ook voor een mooi verspreid licht zorgt.

Hier een paar pics:

Afbeelding

Afbeelding

Gr Kim
Afbeelding
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

24 sep 2007, 20:29

Ziet er netjes uit zeg 8) en lekker makkelijk in het donker :wink:

Greetz BigD
maus105
Bonkey

24 sep 2007, 20:31

beetje vage foto's zie het nie helemaal
MaVaEe
Koeien-teller

24 sep 2007, 20:32

Je kan overigens een LED een andere "lichtuitvalshoek" geven door de bovenkant van de LED schuin af te slijpen. Hierdoor zou je het licht nog een beetje kunnen "sturen"! :)
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

26 sep 2007, 21:02

@BigD: thnx, zeker handig. Had laast iemand in de mini die de deur opener niet kon vinden, vandaar dat ik dat ik gelijk aan Berthil z'n mod dacht.

@maus105: Ik zal van het weekend ff betere foto's maken, dit was ff vlug vlug.

@MaVaEe: Yup dat klopt, ik zal van het weekend ook foto's maken van de LED's welke ik gebruik. De LED's welke ik gebruik heef 5 SMD LED's in zich. De 5 SMD LED's worden beschermt door een klein doorzichtig bolletje.

Gr Kim
Afbeelding
coendek
Stoepsleutelaar

27 sep 2007, 10:10

wat je al niet met die leds kunt doen :lol:

Misschien moet ik er toch ook maar aan.... hmmz.... THANKS ;)

:cool:

Coen
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

01 okt 2007, 20:50

Vanmorgen m'n coopertje weg gebracht naar een schade herstel bedrijf, de achterbumper wordt gespoten. Toen ik hem kocht zat er een dikke put in de bumper, de dealer had hem een beetje aangestipt met wat lak. Was er niet te vreden over en het stoorde me toch steeds meer. Deze wordt nu netjes gemaakt 8)
Verder wordt er nog een inkeping onder het achteruit-rij-licht dicht gemaakt welke voor mij toch geen functie had. Dus als het goed is krijg ik straks een strakke bumper weer terug 8)

Mis de mini toch wel een beetje :evil:
Hopelijk kan ik hem morgen weer ophalen.

Gr Kim
Afbeelding
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

04 okt 2007, 19:32

Heb hem idd dinsdag kunnen ophalen.
Heb hem eens bekeken en van een afstandje zag het er goed uit. Ik weet waar die plek heeft gezetten, dus daar gekeken en toch nog lichtjes de put kunnen zien. Daarbij zitten er ook her en der van die pier-holletjes. De verkoper van het spuitbedrijf gaf aan dat dit door de polyestersoort komt. De lak wordt dan op de een of andere manier opgenomen (lekt weg) of er zit dan wat lucht in de bumper. Verder is de inkeping wel goed weg gewerkt.
Er is afgesproken dat ik over een paar week nog ff langs kom met de mini en dan gaan ze hem nog ff blokken (soort van poleisten). Dit zou dan de put en pier-holletjes nog minder zichtbaar maken.

Gr Kim
Afbeelding
Kim Cooper
Be Mini
Be Mini

07 okt 2007, 16:12

Hallo mede mini-gekken :s

Vandaag was het een mooie herfstdag, dus ook mooi om foto's te maken. Deze keer was de locatie in de omgeving van landgoed Ekenstein, net even buiten Appingedam.

Gisteren heb ik de mini helemaal gewassen en;
Het begon van morgen met het droogmaken van de mini, overal douwdruppeltjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding