=> MaVaEe's BRG! <=
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Ik ben ook zeker van plan het ideetje van jou te jatten Berthil!
Heb jij btw 4 originele ledjes bij besteld?
Heb je zeer netjes gedaan!Berthil schreef:Dat heb ik gedaan, is wel veel werk.MaVaEe schreef:Er zitten nu 2 ledjes per ring. Als je dit uitbreid naar 4 ledjes zijn feller en is de ring in het geheel beter verlicht!

Ik ben ook zeker van plan het ideetje van jou te jatten Berthil!

Heb jij btw 4 originele ledjes bij besteld?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Toen toch maar wel bumper ffkes erafgehaald.
Netjes hoor, ook mijn eerste mod, ook ik geprobeerd zonder bumper te verwijderen en ook ik schroefje laten vallenMaVaEe schreef:Zo MOD nr 1 geinstalleerd gisteren.
Zonder de bumper er af te halen dus heb wel 1 schroefje laten vallen...![]()

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
=38&VID=TsXuGQscn2SdLLsV&saSearch[word]=&saSearch[category]=Exterior&saSearch[special]=]Link
Deze strips heb ik ook gekocht bij CTD-Germany.comHans J schreef:Waar heb je die chromen stripjes vandaan?? Ik mis ook nog wat chroom aan de zijkant. En als die andere rootstertjes vind ik niet mooi.
=38&VID=TsXuGQscn2SdLLsV&saSearch[word]=&saSearch[category]=Exterior&saSearch[special]=]Link
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nou na lang twijfelen ga ik het toch doen. Ik ga toch een Aerokit bij Jonkers kopen aangezien het natuurlijk een heeeeeel erg mooi prijsje is die 500 euro!
Als uitlaat zal er een centraal geplaatste laser onder komen. Jonkers heetf trouwens een actie op dit moment! 550 euro voor de Aero kit + een Cooper S uitlaat. Dus als iemand een origineel uitlaatje wilt hebben voor 50 euro moet je maar roepen!
Als uitlaat zal er een centraal geplaatste laser onder komen. Jonkers heetf trouwens een actie op dit moment! 550 euro voor de Aero kit + een Cooper S uitlaat. Dus als iemand een origineel uitlaatje wilt hebben voor 50 euro moet je maar roepen!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- MartinCooper
- One wheel wonder
Onze sponsors