Ik zal wat foto's posten van de montage.
Weet nog niet zeker of ik het zelf ga doen.
Twijfel een beetje over hoe ik de gaten moet aftekenen. Ga het proberen met de plakset, door deze eerst losjes met kleine stukjes plakband aan te brengen zodat de bevestigingspunten van de spoiler overeen komen met de gaten van de plakset.
Bij twijfel laat ik hem even bij Coolneweuropa in Waalwijk monteren.
Of heeft er iemand een mal voor de montage van de cooper S spoiler.
The Green One (wel een opvolger, maar geen MINI) Pag. 49
-
Ri
Bericht
Zo, de nieuwe Laser uitlaat met een dubbel centraal eindsierstuk is vanavond gemonteerd.
Heb dit laten doen bij Profile Tyre Center "Appels" te Waalwijk.
Ik moet zeggen een zeer goede service. Als de Aerokit achterbumper gemonteerd is (zaterdag a.s.) kan ik gewoon even langs komen om de uitlaat te stellen (indien nodig). Heb wel het idee dat hij iets te laag hangt.
Bij deze een kleine fotoreportage, voor als iemand dit zelf wil doen.
Als je de beschikking hebt over een brug o.i.d. stelt het niets voor. Hij is bij mij in z'n eentje ongeveer een uur bezig geweest.
Eerst de bumperstrip verwijderd. Ook de kunststof bak linksachter verwijderd.
Met een beetje hard trekken en bij de uitlaatsparing een klein schroevendraaiertje erbij gebruikt is dit goeg gelukt.

De onderdelen lagen al klaar, en gedeeltelijk voorgemonteerd.

Zo nog even een foto van de oude uitlaat.

Alles op maat afgeslepen (staat exact in de beschrijving aangegeven).
Let op dat je het hitteschild achter de montagepunten doorslijpt.

Zo, en dan zit de Laser uitlaat eronder. Werkt perfect met de bijgeleverde RVS balk met ophangpunten.

Ik heb wel de DB-killer laten monteren, maar deze kan ik er simpel zelf uithalen. Dan moet ik alleen wel een los bijgeleverde ring monteren i.p.v. de DB-killer. Misschien een keer leuk voor een meeting
De monteur wist mij ook nog te vertellen dat je de DB-killer aan kunt passen (meer herry dus
) door de opening ervan (is bij elkaar gevouwen) te vergroten.
Ik ben erg tevreden met het geluid, dus ik laat hem lekker zo.
Heb dit laten doen bij Profile Tyre Center "Appels" te Waalwijk.
Ik moet zeggen een zeer goede service. Als de Aerokit achterbumper gemonteerd is (zaterdag a.s.) kan ik gewoon even langs komen om de uitlaat te stellen (indien nodig). Heb wel het idee dat hij iets te laag hangt.
Bij deze een kleine fotoreportage, voor als iemand dit zelf wil doen.
Als je de beschikking hebt over een brug o.i.d. stelt het niets voor. Hij is bij mij in z'n eentje ongeveer een uur bezig geweest.
Eerst de bumperstrip verwijderd. Ook de kunststof bak linksachter verwijderd.
Met een beetje hard trekken en bij de uitlaatsparing een klein schroevendraaiertje erbij gebruikt is dit goeg gelukt.

De onderdelen lagen al klaar, en gedeeltelijk voorgemonteerd.

Zo nog even een foto van de oude uitlaat.

Alles op maat afgeslepen (staat exact in de beschrijving aangegeven).
Let op dat je het hitteschild achter de montagepunten doorslijpt.

Zo, en dan zit de Laser uitlaat eronder. Werkt perfect met de bijgeleverde RVS balk met ophangpunten.

Ik heb wel de DB-killer laten monteren, maar deze kan ik er simpel zelf uithalen. Dan moet ik alleen wel een los bijgeleverde ring monteren i.p.v. de DB-killer. Misschien een keer leuk voor een meeting

De monteur wist mij ook nog te vertellen dat je de DB-killer aan kunt passen (meer herry dus

Ik ben erg tevreden met het geluid, dus ik laat hem lekker zo.