Mini Edwin's Ride -- Is it the end?

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

28 mar 2008, 18:15

gefeliciteerd met de chiptuning :D
Leuke mod. Enne beetje extra pk's kan nooit kwaad he :D
Mini Edwin
4 op een rij!
4 op een rij!

31 dec 2009, 16:12

Een treurig berichtje… :(

Omdat JETIX vanaf 1 januari 2010 (morgen dus) wordt vervangen door Disney Channel XD, moeten de stickers van de Mini af :shock: … Eigenlijk had ik het al een beetje verwacht, maar niet dat JETIX zo snel al veranderde in Disney XD, omdat JETIX toch al een onderdeel van Disney was…

Dus, en nu…? Nou, de JETIX Mini van hun is al omgestickerd in Disney stijl. Misschien wordt de onze ook net zoals die van hun, maar dat is nog niet zeker. Als dat niet zo zal gaan, dan is het Mini avontuur voor ons een beetje voorbij. Want eigenlijk genoten wij het meest van al die aandacht van de mensen op de snelweg enzo dat kwam door die speciale bestickering.

Dus... Als het niet zo zal gaan dan zal misschien de Mini wel verkocht worden, niet omdat ik hem kwijt wil ofzo, maar in 3 jaar heeft hij net de 10.000 km gepasseerd, dus het is eigenlijk dan gewoon zonde om die auto in zijn garage te laten staan en kom ik dus gewoon terug als ik 17 ben met een gloednieuwe Cooper S, die jullie allemaal inmaakt :wink: … Of misschien houden we hem gewoon en gaan we hem lekker zelf modden :P.

Groetjes,
Edwin

Afbeelding
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

31 dec 2009, 19:15

Ik zal je avatar nog even laten staan :)

Maar er zijn ook een heleboel andere stickers te bedenken die je weer op laten vallen als dat de wens is.

Anders inderdaad lekker gled opzij zetten totdat je 18 bent en weer een MINI kopen. Met het geld op een goeie spaarrekening hou je meer over dan de MINI zo veel in de garage te laten afschrijven.

Terug naar “Show your ride”