marss/PW CooperS!!!!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
iDarkDesign
Transformer

24 feb 2008, 02:06

en er zelf een open filter op zet.

iDD
modena
Be Mini
Be Mini

24 feb 2008, 09:19

heel mooi Sje Marss,maar maak hem weer erkenbaar voor als ik je tegen kom (een grote reep mars op het dak of zoiets) :hi

gr.Jack
mini cooper S chili R56 zwart met wit dak navi 19inch verlaagt beektuning jcw bumperset en stoelen leerbekleding
Deeble
Enthousiast
Enthousiast

24 feb 2008, 12:13

He Marcel, heel veel plezier met jouw mooie S. Ik ben benieuwd wat er nog aan veranderd wordt !
Mini ! ....omdat het kan !
Wint
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

24 feb 2008, 12:44

Lekkere S Marss!! 8)
Heel goed man, veel plezier ermee.
Ik weet zeker dat dat wel goed komt!

C ya!
Save a tree, eat a beaver
Afbeelding
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2008, 15:13

So, vanochtend vroeg opgestaan en naar de RDW gegaan. Gisterenavond al de BPM-formulieren ingevuld en toch de meeste accessoires vermeld. Tot mijn schrik was dat BPM-bedrag HEUL hoog, ik sloeg eigenlijk stijl achterover van de hoogte van BPM :shock: . Iets klopte er niet, maar wat, :evil: !!

Na mijn aanmelding bij het RDW, meteen door naar het Douane-loket. Beste man was meteen gechameerd van het type auto (everybody love a MINI) en in het korte gesprekje toch ook maar aangeven dat ik ernstig shocked was van de BPM. Hij zou er wel eens naar kijken.

In de tussentijd de invoerkeuring en APK keuring doorlopen, no probs!!

Na 20 minuten komt mijnheer terug en roept me mee naar buiten (zonnetje, lekker temperatuurtje, sigaretje erbij voor mijnheer, dus hij had tijd genoeg) om de auto te gaan bekijken :| . Gelukkig had ik de grote "accessoire-kosten" vermeld en dit leek hij aardig te appricieren. "Tsja", zegt ie, "ik geloof dat u een foutje heeft gemaakt met de accessoires, dus ik ga u blij maken. U heeft voor de accessoires de brutoprijs (consumentenprijs) gerekend en dit moet een nettoprijs zijn (zonder btw ofzo). Daarna liet hij een indicatiebedrag zien wat het ongeveer zou worden, wat dus ong. 2/3 was van het bedrag dat ik berekend had. Uiteindelijk is het BPM bedrag uitgekomen op ongeveer het bedrag waar ik op had gerekend :() .

Alles afgehandeld. Van de week krijg ik als het goed is mijn kentekenbewijs thuis, daarna dikke platen (kenteken met opgelegde letters) laten maken en dan genieten van mijn Cooper S!!!

marss

Na terugkomst van de keuring maar ff even foto genomen hoe ie er nu bijstaat.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door marss op 25 feb 2008, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
tysie
Be Mini
Be Mini

25 feb 2008, 15:20

Ziet er echt heel erg mooi uit man, gelukkig maar dat het BPM bedrag naar beneden is bijgesteld :mrgreen:
Kan me voorstellen dat je daar even hebt staan "zweten" :roll:

Ben ook heel erg benieuwd naar de binnenzijde van de auto, dus ik zou zeggen kom maar op met de foto's :mrgreen:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2008, 15:25

Binnenkant is ook helemaal super (ik ben er althans super tevreden mee)!! Geheel leer, alle kunstofdelen allemaal donker, tegen het antriciet aan. Je ziet het de 29ste wel, maar ik van de week nog ff wat foto's posten.

marss
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2008, 16:11

marss schreef:Binnenkant is ook helemaal super (ik ben er althans super tevreden mee)!! Geheel leer, alle kunstofdelen allemaal donker, tegen het antriciet aan. Je ziet het de 29ste wel, maar ik van de week nog ff wat foto's posten.

marss
Niet binnenkort een Breda meet? Ben ook errug benieuwd.
MaVaEe
Koeien-teller

25 feb 2008, 16:26

Erg mooi bak! :mrgreen:
Ik wil zelf graag ook nog een keer de overstap naar een Sje maken!
Afbeelding
tysie
Be Mini
Be Mini

25 feb 2008, 16:45

marss schreef:Binnenkant is ook helemaal super (ik ben er althans super tevreden mee)!! Geheel leer, alle kunstofdelen allemaal donker, tegen het antriciet aan. Je ziet het de 29ste wel, maar ik van de week nog ff wat foto's posten.

marss
Alsof ik het geduld heb om tot de 29e te wachten.........not :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Picca's willen we :wink:

Je komt de 15e toch ook naar de testbankdag?

......moet ik die armsteun nog voor je meenemen? :roll:
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

25 feb 2008, 16:53

Yes Marss nog ff en we kunnen knallen, en dan ook nog geld
over voor een terrasje. :bier :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

25 feb 2008, 16:58

Ziet er gewassen heel netjes uit kerel 8) hoop dat je kenteken er snel is en dan de 18'' eronder? Dat zal helemaal vet zijn 8) Maaruhhh een Breda meet effe tussendoor zou wel wat zijn opzich wat Ries zegt :mrgreen:

Greetz BigD
Hans J
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2008, 17:15

Poterverdikkie da's een hele mooie S die je geschoord hebt. Daar zal je veel plezier aan beleven.
PW hele mooie kleur. (Wilde ik eigenlijk maar kon weer eens niet wachen)
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

25 feb 2008, 18:49

quattro gmbh schreef: Je moet nog wel even je parking(avatar) aanpassen :wink:
Ik denk dat Berthil er even mee wacht want als Marss aan het modden slaat kan die avatar iedere week weer worden aangepast :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”