en er zelf een open filter op zet.
iDD
marss/PW CooperS!!!!
- marss
- Volledig MINI minded!
Bericht
So, vanochtend vroeg opgestaan en naar de RDW gegaan. Gisterenavond al de BPM-formulieren ingevuld en toch de meeste accessoires vermeld. Tot mijn schrik was dat BPM-bedrag HEUL hoog, ik sloeg eigenlijk stijl achterover van de hoogte van BPM
. Iets klopte er niet, maar wat,
!!
Na mijn aanmelding bij het RDW, meteen door naar het Douane-loket. Beste man was meteen gechameerd van het type auto (everybody love a MINI) en in het korte gesprekje toch ook maar aangeven dat ik ernstig shocked was van de BPM. Hij zou er wel eens naar kijken.
In de tussentijd de invoerkeuring en APK keuring doorlopen, no probs!!
Na 20 minuten komt mijnheer terug en roept me mee naar buiten (zonnetje, lekker temperatuurtje, sigaretje erbij voor mijnheer, dus hij had tijd genoeg) om de auto te gaan bekijken
. Gelukkig had ik de grote "accessoire-kosten" vermeld en dit leek hij aardig te appricieren. "Tsja", zegt ie, "ik geloof dat u een foutje heeft gemaakt met de accessoires, dus ik ga u blij maken. U heeft voor de accessoires de brutoprijs (consumentenprijs) gerekend en dit moet een nettoprijs zijn (zonder btw ofzo). Daarna liet hij een indicatiebedrag zien wat het ongeveer zou worden, wat dus ong. 2/3 was van het bedrag dat ik berekend had. Uiteindelijk is het BPM bedrag uitgekomen op ongeveer het bedrag waar ik op had gerekend
.
Alles afgehandeld. Van de week krijg ik als het goed is mijn kentekenbewijs thuis, daarna dikke platen (kenteken met opgelegde letters) laten maken en dan genieten van mijn Cooper S!!!
marss
Na terugkomst van de keuring maar ff even foto genomen hoe ie er nu bijstaat.

Na mijn aanmelding bij het RDW, meteen door naar het Douane-loket. Beste man was meteen gechameerd van het type auto (everybody love a MINI) en in het korte gesprekje toch ook maar aangeven dat ik ernstig shocked was van de BPM. Hij zou er wel eens naar kijken.
In de tussentijd de invoerkeuring en APK keuring doorlopen, no probs!!
Na 20 minuten komt mijnheer terug en roept me mee naar buiten (zonnetje, lekker temperatuurtje, sigaretje erbij voor mijnheer, dus hij had tijd genoeg) om de auto te gaan bekijken

Alles afgehandeld. Van de week krijg ik als het goed is mijn kentekenbewijs thuis, daarna dikke platen (kenteken met opgelegde letters) laten maken en dan genieten van mijn Cooper S!!!
marss
Na terugkomst van de keuring maar ff even foto genomen hoe ie er nu bijstaat.

Laatst gewijzigd door marss op 25 feb 2008, 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niet binnenkort een Breda meet? Ben ook errug benieuwd.marss schreef:Binnenkant is ook helemaal super (ik ben er althans super tevreden mee)!! Geheel leer, alle kunstofdelen allemaal donker, tegen het antriciet aan. Je ziet het de 29ste wel, maar ik van de week nog ff wat foto's posten.
marss
- tysie
- Be Mini
Bericht
Picca's willen we
Je komt de 15e toch ook naar de testbankdag?
......moet ik die armsteun nog voor je meenemen?
Alsof ik het geduld heb om tot de 29e te wachten.........notmarss schreef:Binnenkant is ook helemaal super (ik ben er althans super tevreden mee)!! Geheel leer, alle kunstofdelen allemaal donker, tegen het antriciet aan. Je ziet het de 29ste wel, maar ik van de week nog ff wat foto's posten.
marss

Picca's willen we

Je komt de 15e toch ook naar de testbankdag?
......moet ik die armsteun nog voor je meenemen?

Onze sponsors