Gaaf ding hoor!!! Gefeliciteerd!! Laat het mooie weer nu maar komen!!
was daar zo'n wachttijd voor?? je heb em toch al heeel lang geleden besteld??
Gr. Olaf
llaura's Ride
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Begin december is de Sidewalk definitief besteld/getekend met de afspraak dat we h'm rond maart/april op zouden halen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang de wachttijd ervoor is.Olaf schreef:Gaaf ding hoor!!! Gefeliciteerd!! Laat het mooie weer nu maar komen!!
Gr. Olaf
Begin december is de Sidewalk definitief besteld/getekend met de afspraak dat we h'm rond maart/april op zouden halen.

- Rafmaninov
- Nieuwsgierig
Bericht
Levertijd: bij mij was dat 2 maand en 2 weken (begin augustus 2007 geleverd). Via via merk ik wel dat rond deze tijd er opvallend meer cabrio's geproduceerd worden dan anders, dus dat vertaalt zich in een langere levertijd. Waarschijnlijk ook omdat de R52-productie binnenkort afgesloten wordt, helaas. Mini R52, de mooiste auto ooit wat mij betreft...
't Zijn natuurlijk mooie blinkende stukken, maar in jouw geval zou ik het er niet bij nemen want het zou het contrast met het donkere koetswerk te groot maken. De contour van de front-grille in chroom is voldoende en maakt het net subtiel. Bovendien zou het de aandacht te fel afleiden van de schitterende metal-paint. Enfin, da's mijn mening toch. En bovendien kuist het iets gemakkelijker, maar dat is een detail.llaura schreef:dat spul komt er dus niet in!Rafmaninov schreef:Horizontale spijlen van de front-grille verguld in chroom, plus dat stuk van de kofferdeur boven de kentekenplaat.llaura schreef:ik zal eens even verder uitzoeken wat dat chromeline van buiten precies inhoud!
Levertijd: bij mij was dat 2 maand en 2 weken (begin augustus 2007 geleverd). Via via merk ik wel dat rond deze tijd er opvallend meer cabrio's geproduceerd worden dan anders, dus dat vertaalt zich in een langere levertijd. Waarschijnlijk ook omdat de R52-productie binnenkort afgesloten wordt, helaas. Mini R52, de mooiste auto ooit wat mij betreft...
- Olaf
- Volledig MINI minded!
Bericht
maar ziet er egt goed uit die sidewalk!!
veel plezier ervan!
GR. Olaf
aha op die manier... nou ja ik zit nu te wachten op mn clubman... maarre eingenlijk is 2 weken al te langllaura schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang de wachttijd ervoor is.Olaf schreef:Gaaf ding hoor!!! Gefeliciteerd!! Laat het mooie weer nu maar komen!!
Gr. Olaf

maar ziet er egt goed uit die sidewalk!!
veel plezier ervan!
GR. Olaf
- katjan
- Mod virus alert!
Bericht
llaura op onderstaande foto zie wat het chroomline pakket buiten inhoud : chroom ring rond mistlichtjes en chroom lamelletjes in grille (de spiegerls horen niet bij het chroomline pakket) :

achteraan gaat het gewoon om het kofferklepje, nog een horizontal lijntje onderaan,maar niet om de scharnieren, dat is aftermarket.
Nu vind ik persoonlijk dat dat chroom minder goed staat bij een s'je, vraag me niet waarom, maar das mijn mening.

achteraan gaat het gewoon om het kofferklepje, nog een horizontal lijntje onderaan,maar niet om de scharnieren, dat is aftermarket.
Nu vind ik persoonlijk dat dat chroom minder goed staat bij een s'je, vraag me niet waarom, maar das mijn mening.
- Rafmaninov
- Nieuwsgierig
Bericht
Er is wel een verschil tussen het chroom exterieur pakket van een gewone Cooper en die van een S. Geen chroom te zien bij mij rond de mistlichtjes en ook geen lamel te bespeuren in de onderste luchtinlaat.
Ik heb deze middag gemerkt dat de Sidewalk MCS Cabrio niet meer te zien is in de showroom in Turnhout, toevallig vandaag geleverd gekregen?
Ik heb deze middag gemerkt dat de Sidewalk MCS Cabrio niet meer te zien is in de showroom in Turnhout, toevallig vandaag geleverd gekregen?
- llaura
- Enthousiast
Bericht
Geen idee waarom de sidewalk eruit gehaald was, misschien heeft dit ook te maken met
de navigatie die erin gebouwd moest worden en het "rijklaar" maken
Maar morgen is dus de dag
Nee morgen is het eindelijk zo verRafmaninov schreef:Er is wel een verschil tussen het chroom exterieur pakket van een gewone Cooper en die van een S. Geen chroom te zien bij mij rond de mistlichtjes en ook geen lamel te bespeuren in de onderste luchtinlaat.

Geen idee waarom de sidewalk eruit gehaald was, misschien heeft dit ook te maken met
de navigatie die erin gebouwd moest worden en het "rijklaar" maken
Maar morgen is dus de dag

Onze sponsors