X2, en een wat subtielere kentekenplaathouder aan de voorkantcoendek schreef:Iets omlaag en aero erop zou het plaatje afmaken!!!

X2, en een wat subtielere kentekenplaathouder aan de voorkantcoendek schreef:Iets omlaag en aero erop zou het plaatje afmaken!!!
Klopt, daarom dat ik zei dat ik de eerste wascoendek schreef:origineelMaaij schreef:Origineel Hartge of replica? Ziet er goed uit hoor
Aerokitje héTom schreef:@ Ivo, ja die heb ik al sinds de aankoop liggen, maar probleem is dat er gaatjes zitten voor een brede nrplaat (europees model) dus als ik m'n smalle plaat hang dan zitten er gaatjes naast .. Nog niet toe gekomen om er een oplossing voor te vindenOf misschien wil ik er niet toe komen
Tom schreef: @ all: thx voor de complimentjes ! Idd, verlagen zou mss niet miststaan en een aero kit al helemaal niet, maar het geld is ff opAls de JCW's snel de deur uit zijn (lees snel genoeg om nog een aero te kunnen gaan halen
) dan komt dat er mss nog wel van ...
Heb nooit gezegd dat ik iets tegen de fake heb héjbcola schreef:Héél mooi Tom!! Voor deze velgen zou ik de mijne nog durven weg doen
Origineel of niet maakt niet uit, het zijn dikke velgen!! Zowel die van bud als die van jou
staan niet op de siteSven schreef:Ziet er gaaf uitStrakke MINI hoor.
Maar volgens mij ben je niet de eerste. Er rijd volgens mij ook een Dark silver MINI rondt hier met die velgen.![]()
BTW Jonker heeft weer een aantal Aerokits binnen, in BRG. Dus als je er nog eentje wilt sla je slag! Ik zou wel snel zijn.
Onze sponsors