ik vind ze echt vet staan!!het lijkt hier alleen wel dat als je een beetje van de standaard meuk afwijkt dat het dan niet word geaccepteerd ofzo
ik vind het juist vet omdat je het niet vaak ziet!!
Als je zelf je velgen maar mooi vindt toch..
Deze staan erg goed bij de auto. De vorm de kleur. alles terug te vinden in de auto. en dan ook nog een mengelmoes van de twee velgen. iederen moet er gewoon nog even aan wennen.
p.s ze rijden prima. en veel thumbs up gehad hier op forum en zelfs op de weg.
Nou de nieuwe velgjes rijden fijn.. Het stuiter iets meer..maar ja dat krijg je met 18'. Maar helaas lopen de banden soms aan.Vooral tijden s het afrijden van een drempel. het zijn geen 7 J's maar 7,5J's dus ik heb van Coendek begrepen dat de banden /velgen 5mm naar buiten staan in vergelijking met andere mini velgen.
De Banden lopen nu aan op de steenvangers die op onze mini zitten. dat moet een fijn onderdeeltje zijn voor je mede weggebruikers.. Dit moet opspattende stenen tegen gaan. (ZIE FOTO HIERONDER)
Maar onze banden lopen daar dus tegen aan. Dus Coendek gaf mij de tip op ze eraf te halen. Dit was erg gemakkelijk. ze zitten met drie klemmetjes vast en je wipt ze er zo af met een schroevendraaier..
EN... Opgelost we horen het rare schurende geluid niet meer...