Bedankt jongens...stukje kaas dus......
heb zojuist wel iets meer werk gehad met een Astra waar condenswater vd airco vanachter het handschoenvak omlaag stroomt bij heet weer.....tering Harry leek wel een zwembad !!
Dat handschoenkastje wordt de eerste mod ....goedkoop en simpel.
Zijn er eigenlijk al sloperijen waar je Ministuff kunt bemachtigen ?
ps Coen...wil je svp stoppen met al die spullen te koop zetten ? kan het allemaal wel gebruiken....
De 2 liter SD van Peet - The End
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Enne, het is zeker geen vriesvak... Je "Ben & Jerry's" zullen echt wel gaan smelten.
Ja, klopt. Achterin het kastje zit een buisje, met draaiknop. Hiermee kun je wat koele lucht door het kastje laten lopen, of je sluit hem af.Che schreef:Ik zie op realoem iets van een buisje met klep aan de achterzijde vh handschoenkastje dat met koude lucht te maken heeft ?
Weet iemand of dat bedoelt is om airco ligt in het handschoenvakje te blazen zodat je daar een "vries" vakje krijgt ?
Enne, het is zeker geen vriesvak... Je "Ben & Jerry's" zullen echt wel gaan smelten.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hahaha.....dat laatste daar ging het me om dus dan laat ik dat buisje maar zitten....wilde er eigenlijk een ijscowagen van maken.
Robert schreef:Ja, klopt. Achterin het kastje zit een buisje, met draaiknop. Hiermee kun je wat koele lucht door het kastje laten lopen, of je sluit hem af.Che schreef:Ik zie op realoem iets van een buisje met klep aan de achterzijde vh handschoenkastje dat met koude lucht te maken heeft ?
Weet iemand of dat bedoelt is om airco ligt in het handschoenvakje te blazen zodat je daar een "vries" vakje krijgt ?
Hahaha.....dat laatste daar ging het me om dus dan laat ik dat buisje maar zitten....wilde er eigenlijk een ijscowagen van maken.

- Blont-007
- NMC Legend
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Mail gestuurd naar Maassche BMW en naar Timmermans in Kaarst mbt wat onderdelen waaronder het handschoenvakje.
Maassche nix gehoord. Benito van Timmermans is daarentegen super actief !! Daar kunnen andere zaken nog van leren !!
Om de sleutel passend op eigen sleutel passend te krijgen heeft hij wat kopietjes vd papieren etc nodig en dan wordt alles besteld. Als het binnen is dan scheuren we zelf FF naar Düsseldorf want dat is nie zover van hier.
Maassche nix gehoord. Benito van Timmermans is daarentegen super actief !! Daar kunnen andere zaken nog van leren !!
Om de sleutel passend op eigen sleutel passend te krijgen heeft hij wat kopietjes vd papieren etc nodig en dan wordt alles besteld. Als het binnen is dan scheuren we zelf FF naar Düsseldorf want dat is nie zover van hier.
Laatst gewijzigd door ginoceros op 08 jul 2008, 12:51, 2 keer totaal gewijzigd.
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Heb contact gehad met Benito omdat ik de rechterraam wil laten herprogrammeren zodat ie automatische sluit bij 1 keer aanraken vd schakelaar. Dacht dat ik ergens gelezen had dat dat mogelijk was maar vgl hem doen ze het niet vanwege de veiligheid. Iemand vd zuiderlingen het toevallig wel al ergens laten doen in de regio bij een R53 ?
- Clubmenneke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer: