He William,
Vette bak hoor! Gave kleur en gruwelijke velgen eronder.
Mediacenter is ook gewoon te cool hoor (wou dat we in belgie woonde was ie niet zo extreem duur).
BTW. Loose the sleutelhanger, vervang hm met een mooie mini sleutelhanger (dan is het helemaal af ;-))
WB's Cooper S Clubman R55
- William Blake
- Bijna verslaafd
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
ja het gaat ook een beetje teveel vloeken
R113 zijn subliem mooi inderdaad, mijn droomvelg
maar ik wil ze eerst eens in 't echt zien, dan zet ik mijn R90's te koop
R113 zijn subliem mooi inderdaad, mijn droomvelg
maar ik wil ze eerst eens in 't echt zien, dan zet ik mijn R90's te koop
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
bwa ja, in mijn buurt rijdt er een mellow yellow MCS R56 rond met die velgen, echt nog knapducks schreef:GP velgen horen onder een GP
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
deze velgen + spacers moeten hem af maken denk ik

mijn huidige R90s hebben gelukkig niet zo veel gekost daar de dealer de ori 17 inch heeft overgenomen wat een mooi verschil maakt. geen idee hoeveel ik er nu nog kan voor krijgen, ze hebben 13k km ongeveer gereden 1 velg is lichtjes geschaafd (er uit te polieren is niet diep) banden achteraan als nieuw vooraan nog meer dan voldoende profiel voor 15k km
shit, ik ben er een beetje verliefd op
edit: weet er iemand hoeveel ze wegen?

mijn huidige R90s hebben gelukkig niet zo veel gekost daar de dealer de ori 17 inch heeft overgenomen wat een mooi verschil maakt. geen idee hoeveel ik er nu nog kan voor krijgen, ze hebben 13k km ongeveer gereden 1 velg is lichtjes geschaafd (er uit te polieren is niet diep) banden achteraan als nieuw vooraan nog meer dan voldoende profiel voor 15k km
shit, ik ben er een beetje verliefd op

edit: weet er iemand hoeveel ze wegen?
- William Blake
- Bijna verslaafd
Bericht
zalig! dat is hem denk ik!jbcola schreef:William Blake schreef:bwa ja, in mijn buurt rijdt er een mellow yellow MCS R56 rond met die velgen, echt nog knapducks schreef:GP velgen horen onder een GP

Onze sponsors