Ben je om 14:30 er al tussenuit gepiept!
Helaas. Volgende keer beter.

Grtz.
Pascal
ik weet het pascalCurvy schreef:Je wilde weten hoe de viper stripes op een zwarte Mini stonden. Dus ik afgelopen zaterdagochtend m'n machientje grondig gepoetst om je in Breda een goede indruk te kunnen geven...![]()
Ben je om 14:30 er al tussenuit gepiept!
Helaas. Volgende keer beter.![]()
Grtz.
Pascal
heb net de andere scuttles gekocht dus die staan nog niet op het lijstje.Maaij schreef:Checkered scuttles zou het afmaken
Helemaal gelijk!florisvandam schreef:heb net de andere scuttles gekocht dus die staan nog niet op het lijstje.Maaij schreef:Checkered scuttles zou het afmaken
Maar je moet wel oppassen met checkerd voordat je het weet ga je echt over de top vind ik![]()
gr.
floris
was ook niet van plan om heel mijn dak te doen hoor Bas, wil alleen net zoals Berthil een checkerd balk op de achterkant van van dakkiekwiebje schreef:Heb er vanmiddag eentje zien rijden een R56 met checkered dak. En zelf vond ik het niet echt denderend mooi.
Dan kun je beter doorsparen voor een aeropakketje![]()
Maja, jij moet het mooi vinden! Succes er mee
He Floris toppie!!florisvandam schreef:zo de spiegelkappen zijn geroggeld, na de zomer komen ze erop.
bedankt he Linda![]()
gr.
floris
1 flesje maar dit weekend Marjon, valt mee tochPretty Cooper schreef:He Floris toppie!!florisvandam schreef:zo de spiegelkappen zijn geroggeld, na de zomer komen ze erop.
bedankt he Linda![]()
gr.
florisMaarruh geroggeld, bah bah. Weer aan de rosé gezeten
![]()
![]()
gr, PC
Onze sponsors