Cabrio Black Eye Purple : ... Purple!

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
jbcola
Brugse zot

13 nov 2010, 09:07

Gaat er goed uit zien!! 8)
Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 nov 2010, 09:41

En langs mijn huis... ;)

Mooie wielen Marcel!!! Ben benieuwd, maar zal zeker dik staan... 8) 8)
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
Marcel Always Open
Cabrio-King

13 nov 2010, 18:41

Dilemma
De velgen opgehaald en ze zijn super !!!
Echter, eigenlijk moet ik pas winterbanden monteren over een weekje of twee, als het echt een stuk kouder wordt.
Heb ik zoveel geduld? :lol: :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

13 nov 2010, 18:45

Winterbanden zijn ook voor regen erg fijn hoor Marcel, dilemma opgelost !!! :mrgreen:
marss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2010, 20:03

Ik heb ze vandaag ook gemonteerd, komende week wordt het kouder :wink:

marss
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 nov 2010, 23:17

Ik heb ze er ook al gewoon onder gezet , een paar graden warmer dan +7 is echt niet zo'n drama ..
Zolang het geen + 15 wordt laat ik ze gewoon zitten :wink:
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 nov 2010, 20:15

De wielwisselactie gaat dan toch een dezer dagen gebeuren... :mrgreen:

Daarnaast een voorspelling... binnen nu en 4 dagen tref ik een kras op de auto, dader onbekend.
Werd namelijk bij m'n werk in de straat aangesproken door een buurtbewoner met het verzoek of ik voortaan maar lekker elders wilde parkeren, omdat wij van "dat bedrijf" alle p-plaatsen inpikken (het is daarentegen een vrije parkeerplaats en er zijn zelfs altijd plaatsen vrij als ik aankom en wegga ). Omdat ik zo'n leuke opvallende auto heb, ben ik er blijkbaar uitgepikt als target voor de discussie.
Ik wil best meewerken aan redelijke verzoeken, maar dit is echt onzin. De straat het dichtste bij negeer ik sowieso juist vanwege zulke parkeerdrukte, en dan wordt ik verderop alsnog heengestuurd.
Heb de mevrouw maar medegedeeld dat ik het geen redelijk verzoek achtte en daarbij heb ik het gelaten. Kan de discussie aangaan maar gaat het iets verhelderen? Toch ga ik het verliezen want de auto staat toch 8+ uren onbeheerd geparkeerd.
Gr, Marcel
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

22 nov 2010, 20:18

Zonde als zoiets gebeurd en het blijft inderdaad vaak bij speculeren.
Er is nu immers geen videobewaking in je auto te zetten (kan wel, maar kost je wat moeite)..

hoop dat het goed opgelost wordt.

en nu snel picca's van je nieuwe wielen!! :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 nov 2010, 20:19

Ja Willem ,
eerst nog monteren...

Ik denk dat ik maar een schema begin zodat ik niet heel vaak voor dezelfde huizen geparkeerd sta maar meer verspreid. :s Het zijn van die zinloze discussies, je komt er toch niet uit, waarom begin je er dan mee.
Gr, Marcel
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

22 nov 2010, 20:26

Ik heb hem ook al eens gehad hoor ;)
bij m'n vriendin dr ouders in de straat is een parkeerprobleem, dus parkeer ik hem wel eens in de parallelstraat..
en daar wonen inderdaad dus van die mensen die dan briefjes onder je ruit gaan plakken of je aanspreken of je daar niet meer wilt parkeren, vanwege het parkeerprobleem..
maar zelf wel in een andere straat parkeren, waar het probleem zelfs groter is ;)

ik heb heel hard staan lachen, en ben toen weggelopen :mrgreen:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 nov 2010, 21:41

parkeerproblemen zijn altijd klote, maar ik kan me de reactie van die mensen wel voorstellen. Als je daar woont en bijv. de kinderen ophaalt van school, boodschappen in/uit wilt laden of weet ik veel wat, is het wel rete irritant als de p-plaatsen in je straat bezet worden gehouden door mensen die de hele dag op een kantoor zitten. Ikzelf heb hier in de straat ook dat probleem en ik erger me er ook aan. Uiteraard zijn het "vrije" plekken, maar als je daar woont blijft het gewoon balen.

Maar als je verder geen mogelijkheid hebt snap ik het wel. Als je echter wel ergens anders kunt parkeren waar je anderen niet tot last bent en je moet 500 meter verder lopen zou ik dat wel doen, puur uit sociaal oogpunt. Ik denk dat jullie het ook niet leuk zouden vinden las de situatie omgekeerd was... :wink:

Maar eigenlijk is dit helemaal niet iinteressant; Ik wil die dikke wielen onder je wagen zien, en snel een beetje. Donderdag al sneeuw man! :D
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

22 nov 2010, 22:06

:icon_top: :icon_top:

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
Marcel Always Open
Cabrio-King

23 nov 2010, 09:31

Als je echter wel ergens anders kunt parkeren waar je anderen niet tot last bent en je moet 500 meter verder lopen zou ik dat wel doen,
Dat deed ik al, ik laat al een paar straten links liggen, en ik ben niemand tot last want er is altijd plaats als ik daar ben. Daarnaast wordt ik "weggewuifd" om maar bij hun buren te gaan parkeren, nee dat is een oplossing. :cry: Alsof die honderden parkeerplaatsen hebben. Er wordt gewoon dat ene perfecte plekje geclaimd, nu nog goedschiks.
Ik woon zelf tegenover een school dus elke ochtend staat de stoep vol, wordt dubbel geparkeerd en worden uitritten geblokkeerd en bewoners vastgezet. Dus ik ben bekend met de materie.

Het is onredelijk om mensen aan te spreken op fouten die ze niet gemaakt hebben.

En montage van de wielen gaat hem nu niet woren, het regent ! :?
Gr, Marcel
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

23 nov 2010, 10:00

Marcel Always Open schreef:
Het is onredelijk om mensen aan te spreken op fouten die ze niet gemaakt hebben.
Ik ben ook altijd voornemens dat als mensen problemen hebben met waar ik parkeer, ze bij de gemeente moeten zeuren om meer parkeerplek :mrgreen:

De enige mensen die ik wegstuur zijn diegenen die met een braderie in de straat van mijn ouders parkeren (eigen weg..)
en zelfs het lef hebben om de auto simpelweg op de oprit te parkeren.. ja dat hebben we echt al gehad.
En diegene kon daarna ook niet meer weg :mrgreen:

The exes:

- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 nov 2010, 10:57

Marcel Always Open schreef:En montage van de wielen gaat hem nu niet woren, het regent ! :?
regen?? Moet je richting amsterdam komen... :lol: hier schijnt de zon namelijk al de hele ochtend :zon al is het wel wat frisjes.. :P

Terug naar “Show your ride”