Wildeke R53 afscheid van mini
- cooperke s
- Bijna verslaafd
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
Leuk reacties allemaal
.....foto's van spoiler volgen zeker , Als ik een beetje tijd vindt .
Graag had ik jullie advies gehad over mijn achterbumper .de inserts van gp komen er zeker in , ik twijfel enkel nog aan de kleur , zwart of parklane kleur? En welke sidemarkers ,gewone US of complete gp bumper randen ?

Graag had ik jullie advies gehad over mijn achterbumper .de inserts van gp komen er zeker in , ik twijfel enkel nog aan de kleur , zwart of parklane kleur? En welke sidemarkers ,gewone US of complete gp bumper randen ?
Laatst gewijzigd door wildeke op 05 aug 2012, 11:42, 2 keer totaal gewijzigd.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of US bumper randen of complete GP rand.
Zwarte randen van de aero zijn onderdeel van de bumper. Dat kan dus niet.wildeke schreef:Leuk reacties allemaal.....foto's van spoiler volgen zeker , Als ik een beetje tijd vindt .
Graag had ik jullie advies gehad over mijn achterbumper .de inserts van gp komen er zeker in , ik twijfel enkel nog aan de kleur , zwart of parklane kleur? En welke sidemarkers , die van aero of complete gp bumper randen ?
- wildeke
- Mod virus alert!
Bericht
aangepastpeter schreef:Zwarte randen van de aero zijn onderdeel van de bumper. Dat kan dus niet.wildeke schreef:Leuk reacties allemaal.....foto's van spoiler volgen zeker , Als ik een beetje tijd vindt .
Graag had ik jullie advies gehad over mijn achterbumper .de inserts van gp komen er zeker in , ik twijfel enkel nog aan de kleur , zwart of parklane kleur? En welke sidemarkers , die van aero of complete gp bumper randen ?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inserts in kleur van de auto, side markers tinten met Lamin-X (zo vet dat ik het zelf ook beide heb gedaan
)... Dak zou ik zo laten of ook in kleur van de auto doen.
EDIT: met de GP-inserts in het zwart vond ik ze nogal wegvallen in de bumper, weinig verschil met het originele zwarte roostertje van een afstandje

EDIT: met de GP-inserts in het zwart vond ik ze nogal wegvallen in de bumper, weinig verschil met het originele zwarte roostertje van een afstandje
- hardtailracer
- 4 op een rij!
Onze sponsors