Listig hoor om je wiel zo tegen de muur te zetten... Als valt is ie waarschijnlijk beaschadigd.
Welke vind je mooier? De bullets of de crown spokes?
JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het wiel staat idd schuiner dan ik bedacht had, is gelukkig niets gebeurd.
Als ik tussen die 2 wielen moet kiezen dan kies ik de Bullets. Maar mijn vrouw is erg gek op de Crown Spoke, dus blijft die eronder als zomervelg. (hopenlijk staat het erg goed icm de schroefset)
Heb zelf als zomerwiel wel een aantal voorkeuren:
De Breytons natuurlijk, staan super onder rood. (kijk maar bij BigD)

Die 18" die Huib te koop heeft zijn ook erg lekker

Maar deze zijn het toch helemaal icm met goede verlaging (dankzij shop van Maus)

Maar geloof dat die aardig aan de prijs zijn, als ze al eens te koop staan.
Maar voorlopig even niets, staan nog wat niet-Mini dingen op de verlanglijst.
peter schreef:Listig hoor om je wiel zo tegen de muur te zetten... Als valt is ie waarschijnlijk beaschadigd.
Welke vind je mooier? De bullets of de crown spokes?
Het wiel staat idd schuiner dan ik bedacht had, is gelukkig niets gebeurd.
Als ik tussen die 2 wielen moet kiezen dan kies ik de Bullets. Maar mijn vrouw is erg gek op de Crown Spoke, dus blijft die eronder als zomervelg. (hopenlijk staat het erg goed icm de schroefset)
Heb zelf als zomerwiel wel een aantal voorkeuren:
De Breytons natuurlijk, staan super onder rood. (kijk maar bij BigD)

Die 18" die Huib te koop heeft zijn ook erg lekker

Maar deze zijn het toch helemaal icm met goede verlaging (dankzij shop van Maus)

Maar geloof dat die aardig aan de prijs zijn, als ze al eens te koop staan.
Maar voorlopig even niets, staan nog wat niet-Mini dingen op de verlanglijst.
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die 18" die Huib te koop heet staan vind ik een stuk strakker/mooier staan dan de breytons. Die lijken ook te groot op de één of andere manier. De OEM velgen zijn nog wel het mooiste. Maar voor de prijs/looks verhouding zou ik op zeker voor de set van Huib gaan
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn was dat vandaag? Hier alleen maar klote weer gehad...
Mooie foto's idd!!
Mooie foto's idd!!

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ries
- Volledig MINI minded!
Bericht
LOL om te lezen dat je die R109's mooi zou vinden staan. Beetje deja vu voor me. Ik vond dat ten tijde van mijn CR ook zeker nadat de volgende foto op het net kwam:

Deze gaf ook mijn inspiratie voor de vipers. Ook bij jou?
Nu heb ik de R109's ook weer net als zomervelg op mijn MB mini liggen. Blijven stoere velgen. Ik kan je vriendin ook wel volgen ivm de crown spokes. Die zijn net iets braver en blijven tijdloos.

Deze gaf ook mijn inspiratie voor de vipers. Ook bij jou?

Nu heb ik de R109's ook weer net als zomervelg op mijn MB mini liggen. Blijven stoere velgen. Ik kan je vriendin ook wel volgen ivm de crown spokes. Die zijn net iets braver en blijven tijdloos.

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnks allemaal,
Het was idd hier lekker weer de afgelopen 2 dagen, dus lekker in het zonnetje de wielen kunnen wisselen en vandaag wassen, rijden en foto's nemen.
@Ivo,
@Ries,
Die 109 zijn echt wel gaaf ja, maar of die r ooit zullen komen... who knows.
Vind de Crown Spoke trouwens ook niet lelijk, maar er zijn er nog zoveel die mooier zijn. (Beetje het 'Peter' syndroom
)
De viper strepen vind ik niet zo mooi trouwens op onze wagen. Misschien door de kleur, op de PW Clubman van Rob vond ik ze wel weer mooi bijv. (had daar trouwens ook die 109 eronder)
Het was idd hier lekker weer de afgelopen 2 dagen, dus lekker in het zonnetje de wielen kunnen wisselen en vandaag wassen, rijden en foto's nemen.
@Ivo,

@Ries,
Die 109 zijn echt wel gaaf ja, maar of die r ooit zullen komen... who knows.
Vind de Crown Spoke trouwens ook niet lelijk, maar er zijn er nog zoveel die mooier zijn. (Beetje het 'Peter' syndroom

De viper strepen vind ik niet zo mooi trouwens op onze wagen. Misschien door de kleur, op de PW Clubman van Rob vond ik ze wel weer mooi bijv. (had daar trouwens ook die 109 eronder)
Onze sponsors