Thnx Ben !!
Komt vast wel goed. Het valt ook niet teveel op dus dat scheelt..
En vroeg of laat krijg overkomt het je toch. Had alleen niet gedacht binnen een uur.
hmm ik wacht ff met mijn oordeel tot de auto laag staat
Klote zooi dat je de velgen al iets hebt beschadigd
Ik heb al 50.000 km geen stoep geraakt alleen met mijn huidige ook al twee keer een tikkie zo zonde maar het is bijna onmogelijk om plekjes te vermijden ook al doe je zo je best
verlagen doet een hoop hoor. Weet zeker dat het dik wordt, maar zo hoog op de z'n pootjes en dan van die brede jetsers eronder staat gewoon best funny.
Komt goed, ben echt heeeeeel benieuwd naar het totaalplaatje straks. 8,5J, schroefset, camberplaten....lekker hoor, kan bijna niet misgaan.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
LOL, Ik weet maandag (1e werkdag na m'n vakantie) hoe druk het is, en dus ook op welke data ik er een dagje tussen uit kan. Met die data ga ik Klaas bellen, en kijken of ie ergens een paar uurtjes tijd vrij kan maken.
Hopelijk volgende week of de week erna.
P.s. Ik vond een paar plakloodjes in de auto die waarschijnlijk van een van de wielen is gevallen.. Is het een groot probleem als een van de wielen niet goed in balans is? Of kan ik er mee doorrijden tot ik tijd heb om ze opnieuw te laten balanceren??
Heb wel al ff gereden, maar niks vreemds gevoeld. Het zou overigens een van de achterwielen moeten zijn. Het stuk lood lag op de plek waar de achterwielen lagen.. Morgen ga ik de wielen nog eens erafhalen, misschien dat ik nog kan zien waar ze geplakt waren.....