Floor-is' GP0064 [verkocht]

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 12:12

Fabian schreef:
Floor-is schreef:Zo, hupsa! Nieuwe wintervelgjes gekocht :)

Nu een carkit opzoeken :D
Welke winterset heb je? 8)
Ik heb gekozen voor niet-OEM 17"-ers in 7.5J :)
En natuurlijk laat ik jullie het liefst nog even in spanning welke dan precies. :P

Waar o waar haal ik zo'n carkit vandaan? Ik ben zo'n beetje al mijn bookmarks kwijt, waaronder die van een winkeltje in Engeland die carkits doet en nog veel meer rommel.
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 12:36

Fabian
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

17 nov 2011, 12:56

Floor-is schreef:
Fabian schreef:
Floor-is schreef:Zo, hupsa! Nieuwe wintervelgjes gekocht :)

Nu een carkit opzoeken :D
En natuurlijk laat ik jullie het liefst nog even in spanning welke dan precies. :P

Waar o waar haal ik zo'n carkit vandaan? Ik ben zo'n beetje al mijn bookmarks kwijt, waaronder die van een winkeltje in Engeland die carkits doet en nog veel meer rommel.
Ok!!! Nou ben benieuwd dan... 8) 8)

Ik heb een OEM 16" setje met bijna nieuwe banden... :wink:
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
GPM
4 op een rij!
4 op een rij!

17 nov 2011, 13:13

Floor-is schreef: 4. Kleine mod uitgevoerd: JCW veerpootbrug gemonteerd :)
Ik heb, als ik het goed is, wat gelezen hier op het forum over het monteren van een veerpootbrug op de GP (volgens mij was dat Hans) en die was er niet echt over te spreken.

Hoe bevalt ie bij jou? Alles positief? Geen nadelige gevolgen mbt feedback van de voorkant?

Krijg trouwens dat dikke geluid van de janspeed op de foodstrip maar niet uit m'n hoofd! :hap
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 13:37

Ah genious! Nu weet ik weer waarom ik die site zo interessant vond: er is een kit voor MSFW en voor niet-MSFW auto's. Gezien ik MSFW heb, wil ik vooral weten wat het verschil tussen beide is en hoe ik er voor kan zorgen dat MSFW gaat werken met de carkit. (En ik zal nog een plekje moeten vinden om de microfoon te plaatsen, zonder in zicht te zijn, maar wel met goede geluidskwaliteit..)

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 13:39

Niet vergeten weer aan je favorieten toe te voegen :wink:
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 13:40

Fabian schreef:
Floor-is schreef:
Fabian schreef:

Ok!!! Nou ben benieuwd dan... 8) 8)

Ik heb een OEM 16" setje met bijna nieuwe banden... :wink:
Ik had al winterbanden gekocht: Vredesteijn Wintrax Extreme in 205/45 R17. Dus ik moest ook wel voor 17"velgen gaan. :)

Heb nog overwogen om de WSP imitatie GP's te kopen in 17", maar ben bang dat het niet gaat bevallen: mindere kwaliteit in bouw en in spuitwerk. Zeker met zo'n gepolijst wiel is dat gewoon niet handig. Toen goed gezocht op Marktplaats, ebay en bij de bekende velgen-boeren. Nu heb ik nogal een krap budget (€600 max) dus dat maakte het niet gemakkelijker. :)

Ik zal dadelijk een plaatje opzoeken!

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 13:43

GPM schreef:
Floor-is schreef: 4. Kleine mod uitgevoerd: JCW veerpootbrug gemonteerd :)
Ik heb, als ik het goed is, wat gelezen hier op het forum over het monteren van een veerpootbrug op de GP (volgens mij was dat Hans) en die was er niet echt over te spreken.

Hoe bevalt ie bij jou? Alles positief? Geen nadelige gevolgen mbt feedback van de voorkant?
Mij bevalt het uitstekend! De voorkant is een heel ietsje nerveuzer geworden in korte, snelle bochten, maar verder niks te klagen. Ik denk dat je er pas echt profijt van hebt als je ook de stabi's gaat vervangen. (En natuurlijk coilovers, camberplates, camberlinks.)

Krijg trouwens dat dikke geluid van de janspeed op de foodstrip maar niet uit m'n hoofd! :hap
Ik heb er ook twee filmpjes van op youtube en eigenlijk moet ik even een GoPro zien te lenen, dan kan ik wel een filmpje maken in wat tunnels in Amsterdam. Vooral in de Piet Heijn gaat het nogal :shock:

Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 14:45

Afbeelding

ET38 is het, ik ga er 205/45 R17's omleggen. Moet wel even kijken hoe dat precies uit gaat komen. Heb nu 5mm spacertjes voor nodig, moet nog kijken hoe ik dan uitkom. Maar die paar mm zal het niet om hangen dacht ik zo :)

Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 14:47

Nice!
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 15:10

Mooie wheels 8) 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 15:18

dat zijn zeker mooie wielen voor de winter. ET38 moet makkelijk passen toch, spacer kun je dan wel achterwege laten. Of laten zitten natuurlijk, da's nog dikker.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 15:32

Ik heb de spacers voor nodig omdat het rubber anders tegen de stelschroef van de coilovers aankomt. Maar hoe dat dadelijk is met de wintervelgjes weet ik dus nog niet :)

frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 15:33

Trouwens goeie trend, al die dikke wintersets hier op het forum 8) 8)
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 nov 2011, 15:53

Met ET38 moet dat wel goedkomen toch? Wat is de ET van je huidige wielen?

edit: GP wielen heb je toch? Die hebben ET52, dus dat moet zonder spacers makkelijk lukken met ET38.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”