Mini Cooper S Tim
- Broekies
- Mod virus alert!
- Timini
- Be Mini
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim: Nieuwe Velgen! pag 19.
Ik ben bang van niet, doe altijd een grote beurt bij de bandenwissel en heb vandaag pas de nieuwe bougies kunnen bestellen. Duurt ff voordat ik ze heb en voordat mijn monteur tijd heeft.Broekies schreef:Heb je ze er 14 maart onder zitten ??

- Timini
- Be Mini
Bericht
Zojuist de oz velgen netjes in de drie lagen wheelsealent naar de bandenboer gebracht. Als ik geluk heb komen ze er vandaag of morgen nog onder!
Dat word mooi toeren dit weekend met 19 graden, zon, panoramadak open en zomerbandjes!

Dat word mooi toeren dit weekend met 19 graden, zon, panoramadak open en zomerbandjes!

- ajede
- Volledig MINI minded!
- Timini
- Be Mini
Bericht
Vanmiddag om half 5 kreeg ik telefoon dat ik kon komen om de velgen eronder te zetten!
Ik natuurlijk direct na m'n werk er naar toe.
Ik kon nog snel ff wat foto's op de parkeerplaats maken voordat het donker werd. En dit is het resultaat:

Ik ben er blij mee!
Verschil tov vorige set is dat het lichter lijkt te sturen maar de vorige set was bijna tot op het canvas versleten. Na het weekend kan ik meer vertellen over het rijden!
Ik natuurlijk direct na m'n werk er naar toe.

Ik kon nog snel ff wat foto's op de parkeerplaats maken voordat het donker werd. En dit is het resultaat:

Ik ben er blij mee!
Verschil tov vorige set is dat het lichter lijkt te sturen maar de vorige set was bijna tot op het canvas versleten. Na het weekend kan ik meer vertellen over het rijden!
Laatst gewijzigd door Timini op 07 mar 2014, 19:41, 1 keer totaal gewijzigd.

- Ipsje
- Be Mini
- Timini
- Be Mini
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim: Nieuwe velgen eronder! Pag. 21!
Thanx! Ik vind hem ver genoeg naar buiten, loopt allemaal net niet aan. Als ik ergens een hekel aan heb is het aanlopen!Lars Temmink schreef:Lekker wieltje man! Staat echt goed! Ik zou persoonlijk wel een spacertje ertussen doen

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim: Nieuwe velgen eronder! pag 21!
Ultraleggeras! Mooie velg en staan super! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gave wielen Tim! Ik vond de s-spokes ook altijd goed staan, maar deze geven een sportievere meer racy look en dat staat je MINI goed! 

- Coen
- Be Mini
Bericht
Mooie velgen
Een spacer zou inderdaad goed staan en ik zou de wielkasten weer zwart plastic maken 

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie
- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Ziet er heel mooi uit, 1 van m'n favoriete velgen.
- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Nice dude. En spacer.. Ach f**k it, hard rijden ziet niemand 't 

Onze sponsors