Shag schreef:ik mis hier de
???

En die 1600, geldt dat ook voor als je nog geen xenons hebt? Want dat is dan eigenlijk niet zo duur als het incl montage is, kunnen die leds dan worden uitgeschakeld?vin10 schreef:Hee Greg, is dat de prijs inclusief montage ?
Grtz
Ja het is incl. montage op de twee xenon koplampen voor een R5x!vin10 schreef:Hee Greg, is dat de prijs inclusief montage ?
Grtz
Jammer genoeg moet je veel meer doen dan de koplampen alleen vervangen als je xenon's wilt...YorkPower schreef:En die 1600, geldt dat ook voor als je nog geen xenons hebt? Want dat is dan eigenlijk niet zo duur als het incl montage is, kunnen die leds dan worden uitgeschakeld?vin10 schreef:Hee Greg, is dat de prijs inclusief montage ?
GrtzMaw, zou het zo goedkoper uitkomen dan de originele zwarte xenons van MINI te kopen en te laten plaatsen?
Alain, voor een R50-53 moet ik dat even navragen, zou kunnen dat het daar iets anders ligt, zijn andere koplampen he...Adrenalin Junkie schreef:Ik heb ook wel eens een groupbuy voor die tagfahrverlichtung van attractive4mini op willen zetten... werd niks ivm de prijs.
Volgens mij is die 499 per koplamp of niet?
Je zit in ieder geval meer in de buurt bij mij, dus ik heb wel interesse!
Groeten,
Alain
Ik wil graag ook de prijs weten (R53 facelift oem xenon)GregBem schreef: Alain, voor een R50-53 moet ik dat even navragen, zou kunnen dat het daar iets anders ligt, zijn andere koplampen he...
Voor de R5x is het duidelijk tochFred schreef:Ik ben ook benieuwd, denk wel dat er meerdere mensen graag een duidelijk willen op de prijzen
Onze sponsors