Shag schreef:ik mis hier de
???
Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- YorkPower
- Be Mini

Bericht
Maw, zou het zo goedkoper uitkomen dan de originele zwarte xenons van MINI te kopen en te laten plaatsen?
En die 1600, geldt dat ook voor als je nog geen xenons hebt? Want dat is dan eigenlijk niet zo duur als het incl montage is, kunnen die leds dan worden uitgeschakeld?vin10 schreef:Hee Greg, is dat de prijs inclusief montage ?
Grtz
York - Power :: De Rode Raket

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik heb ook wel eens een groupbuy voor die tagfahrverlichtung van attractive4mini op willen zetten... werd niks ivm de prijs.
Volgens mij is die 499 per koplamp of niet?
Je zit in ieder geval meer in de buurt bij mij, dus ik heb wel interesse!
Groeten,
Alain
Groeten,
Alain
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Je moet rekenen incl. bekabeling ed op een dik 4000€ als je xenon's wil nabouwen, dat kan Coen me wel bevestigen denk ik!
Dus enkel voor auto's R5x die al xenon's hebben, ook voor de Countryman is er een versie beschikbaar trouwens!
Ja het is incl. montage op de twee xenon koplampen voor een R5x!vin10 schreef:Hee Greg, is dat de prijs inclusief montage ?
Grtz
Jammer genoeg moet je veel meer doen dan de koplampen alleen vervangen als je xenon's wilt...YorkPower schreef:En die 1600, geldt dat ook voor als je nog geen xenons hebt? Want dat is dan eigenlijk niet zo duur als het incl montage is, kunnen die leds dan worden uitgeschakeld?vin10 schreef:Hee Greg, is dat de prijs inclusief montage ?
GrtzMaw, zou het zo goedkoper uitkomen dan de originele zwarte xenons van MINI te kopen en te laten plaatsen?
Je moet rekenen incl. bekabeling ed op een dik 4000€ als je xenon's wil nabouwen, dat kan Coen me wel bevestigen denk ik!
Dus enkel voor auto's R5x die al xenon's hebben, ook voor de Countryman is er een versie beschikbaar trouwens!
Alain, voor een R50-53 moet ik dat even navragen, zou kunnen dat het daar iets anders ligt, zijn andere koplampen he...Adrenalin Junkie schreef:Ik heb ook wel eens een groupbuy voor die tagfahrverlichtung van attractive4mini op willen zetten... werd niks ivm de prijs.
Groeten,
Alain
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik wil graag ook de prijs weten (R53 facelift oem xenon)GregBem schreef: Alain, voor een R50-53 moet ik dat even navragen, zou kunnen dat het daar iets anders ligt, zijn andere koplampen he...
- GregBem
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Ik heb de prijzen voor de R50-53 &60 eens nagevraagd...
Van zodra ik alles heb maak ik wel een topic aan in het sponsorforum, dan kunnen we daar verder hierover lullen
G.
Voor de R5x is het duidelijk tochFred schreef:Ik ben ook benieuwd, denk wel dat er meerdere mensen graag een duidelijk willen op de prijzen
Ik heb de prijzen voor de R50-53 &60 eens nagevraagd...
Van zodra ik alles heb maak ik wel een topic aan in het sponsorforum, dan kunnen we daar verder hierover lullen
G.
BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
Onze sponsors