Brightness' Hyper Blue R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Brightness' Hyper Blue R53

29 dec 2013, 15:51

Voor een GP prijs ja ;)

Zou voor mij geen optie zijn
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 16:21

GP achterklep is voor mij geen optie. Op de achterklep is nog steeds zichtbaar waar (bij "normale" MINI's) het derde remlicht zit. Dit gedeelte is dus nog steeds niet clean. Daarnaast kosten OEM GP onderdelen de hoofdprijs, zoals Davy ook al aangeeft, en dat vind ik het niet waard.
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2013, 17:20

Kerel, jij heb toch een wit dak?
Vraag ik omdat het me ineens opviel bij je avatar..... :O

Maarre, omdat het dak wit is lijkt mij een wit 3e remlicht wel mooi, temeer omdat jij "zo clean mogelijk wilt" volgens mij. Is ook goed te zien op de foto bij die blauwe met dakdragers.

Dat zou ik dan doen!
:bier
Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 17:28

Ik heb inderdaad een wit dak. De Avator klopt niet. Heb dit al eens aan Berthil doorgegeven, maar hij is er blijkbaar nog niet aan toegekomen dit te veranderen.

Een wit achterlicht zou idd kunnen, maar heb deze nog niet in het eggie gezien en ben bang dat het een beetje cheap oogt. Tijdens een meeting maar eens goed mijn ogen open houden... :)

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2013, 17:42

Dan moet ik dus jou avatar hebben eigenlijk.... :lol:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 17:45

Ruilen? Oh nee, jij hebt een zwart dak! >:( :)

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2013, 17:46

Dat had ik ook eerst getypt maar realiseeee me dat ik nog m'n oude heb...

Wat vind je van een Cooper spoiler in full carbon?

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
MoNkToNk
Mod virus alert!
Mod virus alert!

29 dec 2013, 17:51

Hej Brightly, mooi om te zien van welke upgrades je de Mini inmiddels hebt voorzien. Je maakt er een heel dik apparaat van :) Mocht je um ooit weg doen... dan hoor ik het graag ;)
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 17:53

Full carbon lijkt me niet echt passen bij de rest van de auto. Ik heb geen enkel ander deel van carbon of in carbon-look. Een Cooper spoiler in Aspen White lijkt me het mooist op mijn auto.

Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

29 dec 2013, 17:55

Oh ja, wit dak...duh :O sorry, zat even te suffen.

Ik zit er ook al een tijdje aan te denken die spoiler te wieberen. En dan gewoon niks terug. De enige spoiler die ik nu wel zou willen is de JCM spoiler. Maar ja, vind die maar 's... :|

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 17:57

MoNkToNk schreef:Hej Brightly, mooi om te zien van welke upgrades je de Mini inmiddels hebt voorzien. Je maakt er een heel dik apparaat van :) Mocht je um ooit weg doen... dan hoor ik het graag ;)
Hey Niels,

Wat leuk weer eens van jou te horen! Toen ik hem van je kocht, dacht ik: daar hoef ik niets meer aan te doen, hij is gewoon af. Langzamerhand heeft het mod-virus toch toegeslagen... :oops:

Als hij ooit weg gaat dan ben je de eerste die het hoort. Dat was onze afspraak. :wink:
Maar deze gaat nog lang niet weg; ben er niet op uitgekeken geraakt, maar eigenlijk alleen nog maar meer van gaan houden. :D

Afbeelding
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 18:00

mushrop schreef:Oh ja, wit dak...duh :O sorry, zat even te suffen.

Ik zit er ook al een tijdje aan te denken die spoiler te wieberen. En dan gewoon niks terug. De enige spoiler die ik nu wel zou willen is de JCM spoiler. Maar ja, vind die maar 's... :|
Niets mis met kaal... :wink:
JCM spoiler is mij iets te opzichtig, maar wel zeldzaam idd.

Afbeelding
A i r
4 op een rij!
4 op een rij!

29 dec 2013, 19:14

Is een aero spoiler geen optie? Heb die er zelf op zitten, vind ik mooier dan een standaard S-spoiler.
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

29 dec 2013, 19:17

Aero in idd ook mooi, naar mijn mening mooier dan een S-spoiler. Op de tweedehands markt kom je die echter ook weinig tegen. Zou voor mij wel een optie kunnen zijn.

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”