Ik stop gewoon op de vluchtstrook . Nee, deze keer niet (heb dat met mijn Cooper wel gedaan), heb gewoon een extra rondje door Antwerpen gereden. Bij de mijlpaal de MINI veilig aan de kant gezet en een foto'tje geschoten.
Trouwens, leuk dat havengebied daaro, gave foto locaties volgens mij. Zou Katjan niet nog zoiets organiseren?
Afgelopen maandag ff naar de brouwersdam gecruised om wat foto's te maken. Blijft een leuke spot om wat te foto's te maken en een beetje te slippen met de MINI (nat zand op het wegdek).
Zoals een aantal pagina's terug te zien is geweest zitten er nu een boven en understrutbrace van OMP op. Naar mijn idee helemaal lekker om strak door (lange) bochten te sturen. De MINI wordt er stijver door !! (@ Ries: een handige locatie om te kunnen stoepsleutelen. Dan heb je geen slapkrikje nodig )
Gisteren de MINI weer ff gewassen, alles randjes zwart gemaakt en de banden behandeld.
Eindelijk ook mijn nieuwe forumplaten kunnen gebruiken. Staat mijn inziens beter dan de "witte met zwarte letters"!!