MartijnGizmo schreef:4,8"... dame met verstand van zaken!

Ik heb er ook eentje en hoewel ik er blij mee ben is het eigenlijk een stom apparaat omdat hij enkel de motor uitleest..
MartijnGizmo schreef:4,8"... dame met verstand van zaken!
Floor-is schreef:MartijnGizmo schreef:4,8"... dame met verstand van zaken!
Ik heb er ook eentje en hoewel ik er blij mee ben is het eigenlijk een stom apparaat omdat hij enkel de motor uitleest..
Naja, intake-temp, koelwatertemperatuur en (bij een S/GP) drukvulling is natuurlijk al wel mooi... Olietemp was ook leuk geweest, maar dan had de Mini maar meer sensoren moeten hebben. Voor het geld dat zo'n ding kost wel een mooi hulpje!Floor-is schreef:Ik heb er ook eentje en hoewel ik er blij mee ben is het eigenlijk een stom apparaat omdat hij enkel de motor uitleest..
Ik doelde meer op het stukje foutcodes uitlezen. Hij detecteerde niet dat de stekkers van de bijrijdersstoel van de grijze allemaal (dus ook de airbag!) loszaten. Vind ik wel een beetje jammerMartijnGizmo schreef:Naja, intake-temp, koelwatertemperatuur en (bij een S/GP) drukvulling is natuurlijk al wel mooi... Olietemp was ook leuk geweest, maar dan had de Mini maar meer sensoren moeten hebben. Voor het geld dat zo'n ding kost wel een mooi hulpje!Floor-is schreef:Ik heb er ook eentje en hoewel ik er blij mee ben is het eigenlijk een stom apparaat omdat hij enkel de motor uitleest..
Dat vind ik met name perfect gele.motorstoring is nogal veel voorkomendMartijnGizmo schreef:Alleen OBD-codes hè, de rest is BMW-specifiek...
yep dave sinds de andere kop trekt hij zo hard dat ook de DSC stoort en het bijltje erbij neer legtDaveke schreef:Cat?
Dat doet de TC bij mij ook, dan knippert ie, en dan is het of uitzetten - of dan blijft het lampje gewoon brandenfranklyn85 schreef:yep dave sinds de andere kop trekt hij zo hard dat ook de DSC stoort en het bijltje erbij neer legtDaveke schreef:Cat?![]()
![]()
daarna stoppen uitzetten starten en dan doet hij het weer
Daveke schreef:Dat doet de TC bij mij ook, dan knippert ie, en dan is het of uitzetten - of dan blijft het lampje gewoon brandenfranklyn85 schreef:yep dave sinds de andere kop trekt hij zo hard dat ook de DSC stoort en het bijltje erbij neer legtDaveke schreef:Cat?![]()
![]()
daarna stoppen uitzetten starten en dan doet hij het weer
Het is sowieso fijner rijden zonder die irritante traction-control aan. Een keer grip weg, en direct geen gas meer.
Ik snap dat toch ergens niet, Floor-is heeft een Janspeed met high-flow cat, die krijgt die codes.. Jij krijgt die cat-codes. Ik rij verdorie zelfs zonder cat op die Janspeed - niks geen lampjes of codes
Onze sponsors