Dat kan je wel zeggen!! Zit al helemaal voor te genieten voor komende zondag!werner schreef:Ziet er weer goed uit. Blijft tocht lekker he zo'n R53 met een beetje power

En dat geluid hè!!!
ff tussen door,die kop,maak ik wel voor je,en ik heb nog en heel mooi olie huis liggen van een challenge,die is plug en play,GreyCooperS schreef:Er zal altijd wel iemand net iets meer hebben..I really don't care![]()
Weet ook niet hoeveel mn auto stock had, dus ik ga van 236 uit...kan ook zomaar 3 pk meer zijn dan stock of juist te enthousiast omdat mijn auto va fabriek lekker veel vermogen heeft gekregen...
en of die slang meer vermogen geeft als de auto op de bank staat...vraag het me af...
Ik lig iig al een uur met een mega smile op mn gezicht op de bank![]()
Nu maar sparen voor kop, oliekoeler, 550 injectoren, weekendje engeland...pfff
Tuurlijk wel!Fred schreef:Cool man! Maar meer moet het toch niet zijn?
komt heelemaal goed davy,,,,........lkkr ritje,zonder pecht deze keer.Daveke schreef:Tuurlijk wel!Fred schreef:Cool man! Maar meer moet het toch niet zijn?
Mijn auto is met zn 280 nog prima dagelijks te rijden, maar de kick die dat geeft is nu al weer meer dan de 220 die ik had voor alle mods. PK's wennen, das alleen het nadeel...
Wordt wel een gezellig weekendje Engeland dan zo te zien! I'm In! Maar ik rij met Sam mee
Mwah, 350 is toch wel zon beetje de sky denk ik.sam`spimpmini schreef:komt heelemaal goed davy,,,,........lkkr ritje,zonder pecht deze keer.Daveke schreef:Tuurlijk wel!Fred schreef:Cool man! Maar meer moet het toch niet zijn?
Mijn auto is met zn 280 nog prima dagelijks te rijden, maar de kick die dat geeft is nu al weer meer dan de 220 die ik had voor alle mods. PK's wennen, das alleen het nadeel...
Wordt wel een gezellig weekendje Engeland dan zo te zien! I'm In! Maar ik rij met Sam mee
en idd pkaas kan niet genoeg,sky is the limit......
greets sam
geeft niks,moet ook gewerkt worden,mooiDaveke schreef:Ohja, en de weg er naar toe is ook wel bekend hoor...sam`spimpmini schreef:komt goed,als jij dat wil gaan we dat halen...
mooi sam
btw; sorry voor mijn afwezigheid tijdens het sleutelen, ik was al duf voor ik nog moest beginnen met werken..
Onze sponsors