thanks jan ben ik ook heeeeel blij meeparklaneworks schreef:Grafiekjes even bekeken, maar dat is niet mis zeg!! Daar mag je heel blij mee zijn! Heel gaaf!

thanks jan ben ik ook heeeeel blij meeparklaneworks schreef:Grafiekjes even bekeken, maar dat is niet mis zeg!! Daar mag je heel blij mee zijn! Heel gaaf!
Absoluut, en met een detroit tuned klep, een catcam en grotere kop al helemaalfranklyn85 schreef:DECAT ROCKS
ja nou ik merk dat de schrick heel hard inslaat maar nu de nieuwe catcam onderin veel koppel geeft naar boven toen en er ook continue een winst is van 10pk zie ik nie waarom ik de schrick nodig hebDaveke schreef:Das echt de fijnste cam die ik tot dusver gehad heb;
De standaard, ja behoeft verder geen commentaar
Schrick, bovenin begon die pas te leven
Newman, onderin en middein bereveel kracht
CatCam, werkelijk overal absurd veel trekkracht
gaat dit nog om specifieke types van deze merken of levert elk merk 1 type, en zijn deze kenmerken altijd het geval of alleen bij de mate van tuning die jullie beide hebben (lees vrijextreemDaveke schreef:Das echt de fijnste cam die ik tot dusver gehad heb;
CatCam, werkelijk overal absurd veel trekkracht
Gewoon voor de nieuwe gaan Walterwall-e schreef:gaat dit nog om specifieke types van deze merken of levert elk merk 1 type, en zijn deze kenmerken altijd het geval of alleen bij de mate van tuning die jullie beide hebben (lees vrijextreemDaveke schreef:Das echt de fijnste cam die ik tot dusver gehad heb;
CatCam, werkelijk overal absurd veel trekkracht).
Welke is er aan te raden bij Beek Stage II, 15%pully en software...
Onze sponsors