thanks jan ben ik ook heeeeel blij meeparklaneworks schreef:Grafiekjes even bekeken, maar dat is niet mis zeg!! Daar mag je heel blij mee zijn! Heel gaaf!
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Bij mij valt ie gewoon bijna stil als ik vanaf stationair toerental, 1000 een beetje gas geef, dan komt er een knal, en loopt ie weer lekker verder te bokken stationair. Het is net een racebakkie
Absoluut, en met een detroit tuned klep, een catcam en grotere kop al helemaalfranklyn85 schreef:DECAT ROCKS
Bij mij valt ie gewoon bijna stil als ik vanaf stationair toerental, 1000 een beetje gas geef, dan komt er een knal, en loopt ie weer lekker verder te bokken stationair. Het is net een racebakkie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja ben tevreden hoor catcam komt er nog in gaat samieboy nog ff fixen voor me
En nogwat dingetjes
En nogwat dingetjes

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
ja nou ik merk dat de schrick heel hard inslaat maar nu de nieuwe catcam onderin veel koppel geeft naar boven toen en er ook continue een winst is van 10pk zie ik nie waarom ik de schrick nodig hebDaveke schreef:Das echt de fijnste cam die ik tot dusver gehad heb;
De standaard, ja behoeft verder geen commentaar
Schrick, bovenin begon die pas te leven
Newman, onderin en middein bereveel kracht
CatCam, werkelijk overal absurd veel trekkracht

- wall-e
- Volledig MINI minded!

Bericht
).
Welke is er aan te raden bij Beek Stage II, 15%pully en software...

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
gaat dit nog om specifieke types van deze merken of levert elk merk 1 type, en zijn deze kenmerken altijd het geval of alleen bij de mate van tuning die jullie beide hebben (lees vrijextreemDaveke schreef:Das echt de fijnste cam die ik tot dusver gehad heb;
CatCam, werkelijk overal absurd veel trekkracht
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik heb de nieuwste catcam, samen met de 17", software, GRS IC en koudere bougies...weet niet meer precies welk type catcam, maar de nieuwste versie dus..
afhankelijk van je standaart PK's kom je rond de 240 uit dan, mss iets lager door de 15%??
afhankelijk van je standaart PK's kom je rond de 240 uit dan, mss iets lager door de 15%??
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ja, er zijn van de CatCam verschillende versies, en van de Newman zijn er ook twee.
CatCam heeft verschillende, de 464 die veel door Beek verkocht wordt, ik heb er de 469 inzitten die door 1320 is ontwikkeld ism CatCam omdat ze vonden dat er tov de Newman meer winst te halen was - en dat klopte
Schrick heeft voor zover ik weet een type nokkenas, een 272
CatCam heeft verschillende, de 464 die veel door Beek verkocht wordt, ik heb er de 469 inzitten die door 1320 is ontwikkeld ism CatCam omdat ze vonden dat er tov de Newman meer winst te halen was - en dat klopte
Schrick heeft voor zover ik weet een type nokkenas, een 272
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gewoon voor de nieuwe gaan Walterwall-e schreef:gaat dit nog om specifieke types van deze merken of levert elk merk 1 type, en zijn deze kenmerken altijd het geval of alleen bij de mate van tuning die jullie beide hebben (lees vrijextreemDaveke schreef:Das echt de fijnste cam die ik tot dusver gehad heb;
CatCam, werkelijk overal absurd veel trekkracht).

Onze sponsors