Mooi weer btw... (filmpje):mrgreen:
Dave's Turbo R53 Project
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zoek ff zo'n "blik-op-de-weg" hok..kunnen ze mooi achter je aanrijden, en kunnen we t komende week gewoon op TV zien 
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Agent: Meneer, waar dacht u mee bezig te zijn?
Ik: M'n uitlaat showen aan de NewMiniClub-leden, en aangezien ik geen telefoon in mn handen mag hebben om het te filmen dacht ik; maak even gebruik van jullie apparatuur.
Agent: He?!
Ik: Je hebt er toch niet door heen zitten zwetsen met je standaard opmerkingen als; ik zet volgen aan, of volgende afslag ofzo he? Anders moeten we effe opnieuw hetzelfde stukje doen!
Agent: Meneer, waar dacht u mee bezig te zijn?
Ik: M'n uitlaat showen aan de NewMiniClub-leden, en aangezien ik geen telefoon in mn handen mag hebben om het te filmen dacht ik; maak even gebruik van jullie apparatuur.
Agent: He?!
Ik: Je hebt er toch niet door heen zitten zwetsen met je standaard opmerkingen als; ik zet volgen aan, of volgende afslag ofzo he? Anders moeten we effe opnieuw hetzelfde stukje doen!
- Bas van Melis
- Leerling Mini lid

Bericht
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... _gordeloog
Heb deze zelf gebruikt in mijn circuit auto, en deze gebruiken we ook in de rally auto's.
Nogmaals niet verkeerd bedoeld!
Wellicht dmv een dergelijke plaat op te lossen:Daveke schreef:Laat dat nu net niet mogelijk zijn, tzt eens voor een andere set gordels kijkenBas van Melis schreef: Wellicht ietwat bijdehand, maar zou de gordels vastmaken op de originele positie dmv een oog. Op deze manier hang je namelijk aan een bevestigings bout van je stoel bij een ongeluk in plaats van aan de carrosserie.
Het ziet er overigens wel super uit!
http://www.biesheuvel.nl/store/product/ ... _gordeloog
Heb deze zelf gebruikt in mijn circuit auto, en deze gebruiken we ook in de rally auto's.
Nogmaals niet verkeerd bedoeld!
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Wit past niet bij dit thema!P5ycH0 schreef:
Fap fap fap fap fap fap fap fap fap.
![]()
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors