Kan zijn, dat kan ook voor Flugplatz zijn maar daar kom je niet van de grond.
Hier een video van zondag, vanaf 2.34 min. kom ik ervoor.
Mijn kollega zit echter naast me en schreeuwt de hele tijd 'rustig rustig' dus het gaat niet voluit
leuk om je eens op de ring gezien te hebben. Was maar een raar dagje vond ik. Baan was echt vaak dicht... Zelf 1 ronde gedaan in een Porche GT3R (als bijrijder helaas )
Volgende keer zorg ik dat de MINI weer paraat is om een rondje te doen
Mooie video van afgelopen zondag. Op 5.29 kom ik voorbij.
Bovenlangs de karroussel omdat het geel was.
Probeer ik dat eens een keer en staat het meteen op video
Gisteren ondanks de regen toch maar naar de Ring geweest, het begon na 2 weken weer te kriebelen
Deze week zelf een grote beurt aan de Mini uitgevoerd, hij had er echt zin aan met nieuwe olie en bougies.
Bij wisselen bleek trouwens dat allevier de bougies met de hand los te draaien waren en eentje zelfs wat losser zat.
10 ronden gedaan en geen enkele ronde was hetzelfde, steeds wisselende stukken nat en droog.
Erg leuk om zo ook eens te rijden, heel spannend.
Verschillende onderdelen op en naast de baan zien liggen (mistlampen en een complete BMW motorkap) maar geen ernstige ongelukken gezien.
Op heenweg over snelweg was het wel even oppassen met de semi-slicks op een kletsnatte Autobahn.
De volgende keer hopelijk met de Lexaan ruitjes er in.
De auto zou dan ronde 1155 kg moeten wegen met volle tank.
Maar ik ga ook het overbodige ijzer uit de deuren dremelen dus misschien nog wat minder.
Splitter is inderdaad voor de 2e keer gesneuveld, ik ga er één zelf maken maar dan gevormd zoals de aero bumper. Ik heb het carbon van 1,5 meter breed al in huis om hem uit één stuk te maken maar het zal behoorlijk wat werk zijn als het al lukt zoals ik in gedachten heb.