PW is echt een lastige kleurmushrop schreef:doe ook even die achterlichtringen in het PW
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
gaat niet lukken met mijn photosoep skills
- Ragnar
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- PepperWhite
- Volledig MINI minded!

Bericht
Leuk om iedereen in de weer te zien met die velgenbomen van ons
Goede beslissing daiel om je strakke bak lekker strak te houden
Goede beslissing daiel om je strakke bak lekker strak te houden
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Neovo
- Be Mini

Bericht
Kost idd een pak geld
En die audio zou zeker een uitdaging zijn aangezien je de OEM Navi hebt (geen aftermarkt radio kunnen plaatsen)
Ik heb het al even bestudeerd en weet een goed oplossing
Nu ben ik ff aan het sparen voor een Gruppe M ram airintake en dan terug alles verkopen
En die audio zou zeker een uitdaging zijn aangezien je de OEM Navi hebt (geen aftermarkt radio kunnen plaatsen)
Ik heb het al even bestudeerd en weet een goed oplossing
Nu ben ik ff aan het sparen voor een Gruppe M ram airintake en dan terug alles verkopen
- Neovo
- Be Mini

Bericht
Eerst doe je de bekende speaker swap (verandering aan de kabbelboom)
Zodat je sterke signalen achterin aankomen
Dan plaats je gewoon een standaard low to high level converter (50€ ofzo)
Die laat je dan naar een 2-kanaals versterker gaan laat ons zeggen 2x 120w rms 4ohm
zodat de achterste speakers versterkt zijn
En nu komt het, ipv gewone 6x9 speakers te plaatsen achter, neem je een compo set met 6x9 adapter ringen
Dus achteraan de adapter ring met de woofer van de compo en vooraan (je koopt best dan nieuwe A stijlen met tweeter voorziening) plaats je dan jou tweeters en de filters en versterker kan onder de zetel geplaatst worden
En hup je hebt bass achter, fader vooraan en de parkeer sensoren blijven werken op lage tonen op de voorste standaard speaker en werken dan ook als de radio of versterker afliggen
Eigenlijk is de oplossing heel simpelspeedy schreef:oh dan wacht ik tot jij alles verkoopt![]()
vertel de oplossing? met die converters ?
Eerst doe je de bekende speaker swap (verandering aan de kabbelboom)
Zodat je sterke signalen achterin aankomen
Dan plaats je gewoon een standaard low to high level converter (50€ ofzo)
Die laat je dan naar een 2-kanaals versterker gaan laat ons zeggen 2x 120w rms 4ohm
zodat de achterste speakers versterkt zijn
En nu komt het, ipv gewone 6x9 speakers te plaatsen achter, neem je een compo set met 6x9 adapter ringen
Dus achteraan de adapter ring met de woofer van de compo en vooraan (je koopt best dan nieuwe A stijlen met tweeter voorziening) plaats je dan jou tweeters en de filters en versterker kan onder de zetel geplaatst worden
En hup je hebt bass achter, fader vooraan en de parkeer sensoren blijven werken op lage tonen op de voorste standaard speaker en werken dan ook als de radio of versterker afliggen
- WoK
- Volledig MINI minded!

Bericht
Als je t op die manier wilt doen zou ik achter gewoon een 6x9 compo in zetten...maar goed...
als we op die manier gaan denken...
achterin heb je eigenlijk geen speakers/compo nodig. is toch maar rearfill...
kan je net zo goed achterin 2x een kickbass droppen.
En toch ben ik van mening, dat als je alles lekker wilt hebben toch maar voor een RF3Sixty of iets dergelijks moet gaan.
Kost wat...maar dan heb je ook wat (en er zijn ook wel goedkopere varianten van andere merken)
Ik heb nog wel n 4 kanaler liggen waar ik niks mee doe...kan je evt wel overnemen
als we op die manier gaan denken...
achterin heb je eigenlijk geen speakers/compo nodig. is toch maar rearfill...
kan je net zo goed achterin 2x een kickbass droppen.
En toch ben ik van mening, dat als je alles lekker wilt hebben toch maar voor een RF3Sixty of iets dergelijks moet gaan.
Kost wat...maar dan heb je ook wat (en er zijn ook wel goedkopere varianten van andere merken)
Ik heb nog wel n 4 kanaler liggen waar ik niks mee doe...kan je evt wel overnemen
Onze sponsors