M3 motor? welke is dat dan?Fred schreef:Engine swap in een nieuwe mini heb ik nog nooit gezien eig. Met uitzondering dan van die race-mini met BMW M3 motor erin ...
Paul's PW Mini One: VERKOCHT
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
M3 blok is van het E46 model een 3.2 liter V6 343pk.
Nieuwe M3 4.0 V8 Tegen de 400 pk geloof ik?
Dat vliegt!
Zo die auto van jou is echt toppie zo! En boeie dat het een one is. IK rij zelf ook en bij mij vind ik het gewoon wel redelijk hoor. openlucht filtertje en one-ball mod en trekt goed door ook met gewoon een klein tikje gas.
Nieuwe M3 4.0 V8 Tegen de 400 pk geloof ik?

Zo die auto van jou is echt toppie zo! En boeie dat het een one is. IK rij zelf ook en bij mij vind ik het gewoon wel redelijk hoor. openlucht filtertje en one-ball mod en trekt goed door ook met gewoon een klein tikje gas.

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht

Dankje
jouwe ziet er ook goed uit. Maar volgens mij is er wel een verschil tussen jou One en de mijne, ik heb een ander blok dan de oude One heeft. Maar bij Beek ga ik dan die Challenge uitlaat erop laten zette, waarschijnlijk ook een luchtfilter en ik ben het proefpersoon voor de chiptunig van de One bij Beek, maar dat duurt nog ff want ze komen nog niet in het systeem. Ben wel benieuwd of ik dan wat meer koppel krijg, want dat mis ik echt.
Haha dat vliegt zekerJean-Pierre schreef:M3 blok is van het E46 model een 3.2 liter V6 343pk.
Nieuwe M3 4.0 V8 Tegen de 400 pk geloof ik?Dat vliegt!

Dankje

- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geen idee of een standaard R50 one sneller is dan een R56, mijn (r50) one is gechipt en sedertdien is het vermogen erg vergelijkbaar als een standaard cooper, als ik al niet een tikkeltje sneller ben.
Met filter en uitlaat gaat em wsl wat vlotter opnemen en sneller reageren op het gas, maar echt pk's ga je daar niet mee winnen.
Iig mooie one, laat die johny's maar raggen ... wsl begint het al aardig te stinken in hun cockpit als ze dat ding wat in toeren jagen
. Je rijdt tenminste met stijl rond

Met filter en uitlaat gaat em wsl wat vlotter opnemen en sneller reageren op het gas, maar echt pk's ga je daar niet mee winnen.
Iig mooie one, laat die johny's maar raggen ... wsl begint het al aardig te stinken in hun cockpit als ze dat ding wat in toeren jagen

- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Dat ziet er aardig gek uit 
Ja mij is verteld dat de oude One een soort van terug getunede Cooper is, en dat mijn One een Citroen of Peugeot blok is. Maar het koppel vind ik niet geweldig, moet echt soms terug schakel naar ze 1 om door de bocht te gaan in de straat.
Ja met die filter en uitlaat wordt het geluid ook wat leuker, maar dan moet ie eigenlijk ook wel net zo snel gaan als dat ie klinkt
Beek zei ook dat ik niet echt wat pk's erbij kreeg, maarja.
Dankje, die van jou ziet er ook mooi uit, zo helemaal in het zwart

Ja mij is verteld dat de oude One een soort van terug getunede Cooper is, en dat mijn One een Citroen of Peugeot blok is. Maar het koppel vind ik niet geweldig, moet echt soms terug schakel naar ze 1 om door de bocht te gaan in de straat.
Ja met die filter en uitlaat wordt het geluid ook wat leuker, maar dan moet ie eigenlijk ook wel net zo snel gaan als dat ie klinkt

Dankje, die van jou ziet er ook mooi uit, zo helemaal in het zwart

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja klopt de nieuwe one-s hebben standaard 5 pk meer. Is een heel ander blok.
Ik heb ook zitten overwegen om te chippen. Maar ik weet niet hoelang ik het vol houd om met deze mini te rijden. Ik hoop nog wel een tijdje. Kijk je moet ook geen one kopen als je echt voor power gaat. Ik vindt mini een mooie auto. En ik wil hem appart hebben. Niet dat ik snel een zelfde tegen kom
En ik vondt het het geld niet waard om een s te kopen en zo te maken als hij nu is. Want dan ben je er nog niet want (bij mij dan) moet hij ook bij beek de enige mods ondergaan. En dat vindt ik gewoon te veel geld. (ik wil dit jaar een huis kopen dus dan let je op de kleintjes
)
Ik was op zoek naar een cooper maar toen kwam er toch een one op mijn pad. ach...
Nee kwa pk's zal het bij mij meevallen maar ik vindt met een openlucht filter gewoon net iets fijner rijden. Maar onthoud wel het blijft een one. Mis dat de nieuwe wel wat koppel d'r bij krijgt maar verwacht (denk ik) niet dat in laag toerental veel koppel wint. Het zal meer bij de 4-5000 toeren zijn.
En dat geluid ach. als ik door trek kijken de mensen altijd om en ik hoor van de meeste hoeveel pk heeft dat ding wel niet maar dat is leuk om te horen maar op zo'n moment zeg ik ook altijd gewoon 90 pk
Het is maar hoe je rijd en hoe gek je bent. Als er een BMW 335 achter me zit die houd me echt niet bij in 90-180 graden bochtjes! Dan zegt Jean-
Pierre daggg....
Modse jongen ben benieuwd naar de pics
Succes!
Ik heb ook zitten overwegen om te chippen. Maar ik weet niet hoelang ik het vol houd om met deze mini te rijden. Ik hoop nog wel een tijdje. Kijk je moet ook geen one kopen als je echt voor power gaat. Ik vindt mini een mooie auto. En ik wil hem appart hebben. Niet dat ik snel een zelfde tegen kom

Ik was op zoek naar een cooper maar toen kwam er toch een one op mijn pad. ach...
Nee kwa pk's zal het bij mij meevallen maar ik vindt met een openlucht filter gewoon net iets fijner rijden. Maar onthoud wel het blijft een one. Mis dat de nieuwe wel wat koppel d'r bij krijgt maar verwacht (denk ik) niet dat in laag toerental veel koppel wint. Het zal meer bij de 4-5000 toeren zijn.
En dat geluid ach. als ik door trek kijken de mensen altijd om en ik hoor van de meeste hoeveel pk heeft dat ding wel niet maar dat is leuk om te horen maar op zo'n moment zeg ik ook altijd gewoon 90 pk

Pierre daggg....
Modse jongen ben benieuwd naar de pics
Succes!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Ja ik heb een One genomen omdat dat in mijn budget lag, ik heb em gewoon in de lease voor 5 jaar... Dus die S was gewoon niet te doen voor mij en me pa staat garant, dus die had ook wel wat te zegge 
Je ziet idd maar weinig dezelfde Mini's die van mij heb ik iig nog nooit zo gezien helemaal in het wit en JCW pakket en me velgen in het zwart.
Ik wil eigenlijk ook wel een huis kopen, maar aan de andere kant denk ik, ik woon thuis dus doe nu gewoon alles aan me auto, want ik heb em nog wel een tijdje denk ik, en dan kan ik gaan sparen voor een huis en heb dan al een leuke auto.
Haha ja dat is eigenlijk wel leuk idd, hoop herrie en dan zegge ja is gewoon 95 pk hoor
Dat is zeker waar in het bochten werk winnen we het vaak wel ja.
Ja ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat klinken allemaal, zeker die Challenge uitlaat
Dinsdag is de grote dag en hoop dat het allemaal lukt, maar heb alle vertrouwen in de mannen van Beek, dus komt wel goed.

Je ziet idd maar weinig dezelfde Mini's die van mij heb ik iig nog nooit zo gezien helemaal in het wit en JCW pakket en me velgen in het zwart.
Ik wil eigenlijk ook wel een huis kopen, maar aan de andere kant denk ik, ik woon thuis dus doe nu gewoon alles aan me auto, want ik heb em nog wel een tijdje denk ik, en dan kan ik gaan sparen voor een huis en heb dan al een leuke auto.
Haha ja dat is eigenlijk wel leuk idd, hoop herrie en dan zegge ja is gewoon 95 pk hoor

Ja ik ben heel erg benieuwd hoe het gaat klinken allemaal, zeker die Challenge uitlaat

- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Komt goed klinkt lekker hey!DiabloPvA schreef:potverdorrie dat klinkt wel lekker zeg![]()
nou als het er maar een beetje in de buurt komt vind ik het al best
Onze sponsors