JP's Cooper S R56 >nieuwe foto's pg23<
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Damn nice JP!
Al een idee over je ducts?
wat voor onderlip heb je aan je ACHTERbumper trouwens? Is dat carbon?
Al een idee over je ducts?
wat voor onderlip heb je aan je ACHTERbumper trouwens? Is dat carbon?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- maus105
- Bonkey
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Very nice pica's J.P ,, toch echt een dikke fiets man ...
Maar helaas wat moet dat moet mate ..
Had je trouwens al gemeld wat je volgende ride wordt ??
Een Dooper vanwege de kilometers
Gr Geer
Maar helaas wat moet dat moet mate ..
Had je trouwens al gemeld wat je volgende ride wordt ??
Een Dooper vanwege de kilometers

Gr Geer
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik vindt het zelf ook echt * maar ja het is gewoon zonde. Ik weet nog niet wat ooit mijn opvolger wordt
Blijf voorlopig hierna even in onze 206 rijden.
Gewoon even alles op een rijtje zetten en ff leuke dingen doen. Ik heb nooit spijt van deze auto gehad maar de keuze was wel te snel gemaakt bij aanschaf van deze auto.Een R56S is altijd een droom auto voor me geweest. en soms zeggen ze als je iets te dromen hebt moet je zo houden. Nu je het hebt is het normaal geworden. Het went gewoon. En als je dan zoveel onkosten betaald als "beginnend bestuurder" is het gewoon niet leuk meer. Misschien ook wel een beetje de kosten verkeerd berekend. Had bij de aanschaf ook niet stilgestaan dat ik moet gaan wennen aan mijn uitgaven. Woonde voor aug. nog thuis. Nu eigen huis elke maand hypotheek enz. Dat was ik niet gewend. Ik kan het me het allemaal wel verantwoorden maar ik ben nu nog jong en zie nu gewoon in dat dit niet het enigste is. Er zijn meer dingen waar ik voor moet sparen.
Het zijn gewoon alle kleine dingen bij elkaar. De km's, de kosten tov de gewoonte. En voel me er niet meer lekker mee.
Het is zonde want het is zo'n dikke auto. Spijt zal nog wel komen.
Misschien komt er ooit wel weer een mini terug maar dat zal wel even duren.
Hoop dat jullie dit begrijpen...

Gewoon even alles op een rijtje zetten en ff leuke dingen doen. Ik heb nooit spijt van deze auto gehad maar de keuze was wel te snel gemaakt bij aanschaf van deze auto.Een R56S is altijd een droom auto voor me geweest. en soms zeggen ze als je iets te dromen hebt moet je zo houden. Nu je het hebt is het normaal geworden. Het went gewoon. En als je dan zoveel onkosten betaald als "beginnend bestuurder" is het gewoon niet leuk meer. Misschien ook wel een beetje de kosten verkeerd berekend. Had bij de aanschaf ook niet stilgestaan dat ik moet gaan wennen aan mijn uitgaven. Woonde voor aug. nog thuis. Nu eigen huis elke maand hypotheek enz. Dat was ik niet gewend. Ik kan het me het allemaal wel verantwoorden maar ik ben nu nog jong en zie nu gewoon in dat dit niet het enigste is. Er zijn meer dingen waar ik voor moet sparen.
Het zijn gewoon alle kleine dingen bij elkaar. De km's, de kosten tov de gewoonte. En voel me er niet meer lekker mee.
Het is zonde want het is zo'n dikke auto. Spijt zal nog wel komen.
Misschien komt er ooit wel weer een mini terug maar dat zal wel even duren.
Hoop dat jullie dit begrijpen...
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt groot gelijk JP! En als er iemand is die dit niet begrijpt....
Succes met de verkoop man!

Succes met de verkoop man!
MINI Dubman '07 PureSilver

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ondanks dat we het allemaal jammer vinden, begrijpen we (ik) het uiteraard prima...veel kilometers, veel kosten en het altijd belangrijke "gevoel" wat je wel of niet hebt bij een auto...
Gewoon je ding doen man, na de verkoop gewoon lekker hangen op het forum en misschien loop je ooit weer eens tegen iets aan, wat binnen alle voorwaarden past...
Succes met de verkoop!!
Gewoon je ding doen man, na de verkoop gewoon lekker hangen op het forum en misschien loop je ooit weer eens tegen iets aan, wat binnen alle voorwaarden past...
Succes met de verkoop!!
Onze sponsors