echt een mooie dikke auto fred!!!
Super!!

Ja dat gevoel kan ik wel met je delen. Net wat je zegt met de r50 was het akls je ff een auto in wilde halen terug schakelen lekker in de toeren laten janken. En met deze is het tikje op het gaspedaal en je bent ervoorbij. Je hoeft je er niet zo op voor te berijden. Want het toeren rijden mis ik wel.Fred schreef:Thanks voor de leuke replies mensen![]()
JP, mijn one was en is een leuke wagen, maar deze is op alle vlak een stuk leuker. Heeft meer snufjes dan mijn vorige wagen dus dat is zoiezo al leuk. En het luie schakelen kan ik helemaal gewoon worden, heerlijk om niet telkens te moeten terug schakelen om gewoon vlot te kunnen rijden. Het leukste van al vind ik het geluid, wat leuk die plofjes telkens! Ik kan het niet vergelijken met mijn one, die was een stuk spartaanser deze is volwassener geworden, ik kan niet zeggen wat ik leuker vind. Heb nooit met een R53 s gereden, dus een echte vergelijking kan ik niet maken, maar mijn overstap was iig de moeite. Wat een verschil!
Eerlijk gezegd wou ik dat ik het ook niet had gedaan..Maaij schreef:Echt super gaaf. Het enige wat ik jammer vind zijn de niet geblindeerde ramen (en natuurlijk de 4x4 look). Dealer sticker zal ik ook weg halen
Onze sponsors