Jij hebt deze overduidelijk nog nooit irl gehoordFred schreef:Nice, nu nog een ander sierstukje

Dan lach je je scheef!

Jij hebt deze overduidelijk nog nooit irl gehoordFred schreef:Nice, nu nog een ander sierstukje
Nu maak je me toch best nieuwsgierigMartiio schreef:Haha zag het idd! als dit rare weer klaar is maar snel wat plannen om dat eene te doenen nog een keer dat wat we al keer gedaan hebben
haha ja is heel spannend allemaal willem...Woosh! schreef:Nu maak je me toch best nieuwsgierigMartiio schreef:Haha zag het idd! als dit rare weer klaar is maar snel wat plannen om dat eene te doenen nog een keer dat wat we al keer gedaan hebben
Jij hebt geluk! Jij hoeft maar 1 wiel te kopen!mini cabrio schreef:dan moet het voor mij nog een paar weekjes winter blijven... heb in de schuur namelijk 3 volledige wielen, 1 band liggen en een velg bij iemand op een vitrine in de slaapkamer...
![]()
![]()
probleem is; 6 maanden geleden had ik een complete set nieuw gekocht...YorkPower schreef:Jij hebt geluk! Jij hoeft maar 1 wiel te kopen!mini cabrio schreef:dan moet het voor mij nog een paar weekjes winter blijven... heb in de schuur namelijk 3 volledige wielen, 1 band liggen en een velg bij iemand op een vitrine in de slaapkamer...
![]()
![]()
Onze sponsors