Wint his story ------------> The story continues
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
(gelijk € 6500,- schade!)
Gelukkig stond ik deze keer al stil (naast Anna).
@Maaij: Nee pookie is nog steeds niet binnen...
Heb Doug gister gebeld, maar UPS gaat pas na 30 dagen zoeken waar het pakketje is.
Dus nog maar ff geduld hebben maar.
Daar is ie de vorige keer terecht gekomen, nadat ik naar een mooie dame aan het kijken was....Sid schreef:waarom staattie daar rob?
ennuh maaij, je bedoelt natuurlijk annare dingen
(gelijk € 6500,- schade!)
Gelukkig stond ik deze keer al stil (naast Anna).

@Maaij: Nee pookie is nog steeds niet binnen...

Heb Doug gister gebeld, maar UPS gaat pas na 30 dagen zoeken waar het pakketje is.
Dus nog maar ff geduld hebben maar.
Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Wint
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk waren ze binnen, en maar goed ook want als ik remde hoorde ik lelijke ijzer op ijzer geluidjes… 
Uurtje of 10 vanmorgen bij Beek, Klaas enthousiast vertellen over de veiling afgelopen zaterdag, maar ik stond natuurlijk al met m’n Tarox in m’n handen
Oke, wielen eraf en flut* maar.
Hier nog met originele set:

Oud en nieuwe schijven (voor) naast elkaar:

en hier de nieuwe gemonteerd:

Voor het monteren van de schijven en klauwen zijn geen spacers nodig, mede dankij m’n wielen.
Wel moesten de ankerplaten ruimte maken voor de dikkere schijven, dit kon weinig kwaad,
omdat deze schijven zo beter het vuil/stof kwijt konden.
De ruimte die overbleef tussen wiel en rem is nog zo’n goeie 2 mm

Al met al toch al snel 5 uurtjes bezig geweest inclusief de nieuwe schijven + blokken achter en RVS remleidingen voor + achter:

Daarna nog ff remvloeistof erin en ontluchten.
Het verschil is echt niet normaal..., niet zo gek als je ziet dat het standaard klauwtje maar 1 cilnder heeft en deze Tarox 6!
En de looks mogen er ook zijn:

Uurtje of 10 vanmorgen bij Beek, Klaas enthousiast vertellen over de veiling afgelopen zaterdag, maar ik stond natuurlijk al met m’n Tarox in m’n handen

Oke, wielen eraf en flut* maar.
Hier nog met originele set:

Oud en nieuwe schijven (voor) naast elkaar:

en hier de nieuwe gemonteerd:

Voor het monteren van de schijven en klauwen zijn geen spacers nodig, mede dankij m’n wielen.
Wel moesten de ankerplaten ruimte maken voor de dikkere schijven, dit kon weinig kwaad,
omdat deze schijven zo beter het vuil/stof kwijt konden.
De ruimte die overbleef tussen wiel en rem is nog zo’n goeie 2 mm

Al met al toch al snel 5 uurtjes bezig geweest inclusief de nieuwe schijven + blokken achter en RVS remleidingen voor + achter:

Daarna nog ff remvloeistof erin en ontluchten.
Het verschil is echt niet normaal..., niet zo gek als je ziet dat het standaard klauwtje maar 1 cilnder heeft en deze Tarox 6!
En de looks mogen er ook zijn:

Save a tree, eat a beaver

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors